اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۱۶
مدافع بااخلاق و ملی پوش پرسپولیس به تازگی به پیشنهاد افزوده شدن مبلغ قراردادش پاسخ منفی داده است!
۲۲:۲۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| طبق اخبار منتشر شده دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس پس از رد پیشنهاد چینی ها و به دلیل درخشش محمد انصاری، به این مدافع ملی پوش پیشنهاد داده اند قراردادش را از 240 میلیون تومان به 500 میلیون برسانند که با مخالفت این بازیکن روبرو شده است.
 
در روزگاری که اغلب فوتبالیست ها برای 50 میلیون تومان پیراهن عوض می کنند، انصاری هم حضور دارد که به مسئولان پرسپولیس بگوید: «می خواهم پولی که به منزل می برم حلال باشد و همان 240 میلیون کافی است.»
 
انصاری که نزد بازیکنان پرسپولیس به "حاج محمد" مشهور است، خلق و خوی خاصی دارد و بسیار بااخلاق و مذهبی است. او در تعطیلات نیم فصل نیز به کربلا سفر کرد و از جمله ورزشکارانی است که می تواند الگوی نوجوانان و جوانان بسیاری باشد.
 
در مورد انصاری همین قدر بدانید که این بازیکن ماشین مدل بالا نمی خرد و سوار نمی شود چون معتقد است این کار ممکن است حسرت برخی افراد بی بضاعت را به دنبال داشته باشد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
خداییش دمش گرم....
از هزارتا یکیشم اینطور نیست.اینکارا یه بزرگی خاصی میطلبه که همه کس ندارن....تفاوتش با بقیه تو اینه که آقا محمد تو عمل ثابت میکنه دیگرون با زبونشون....خدا حفظ کنه...یا علی
عطایی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
درودبر شرف وغیرت اقای انصاری
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
زنده باد. امیدوارم روزی برسه که خداوند به خاطر این قلب بزرگش کمکش کنه و در بزرگترین باشگاههای جهان نام ایران عزیز را بیش از پیش بر سر زبانها بیندازه.
جواد کیایی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
بازیکنی نیست که مبلغی رو که باشگاه اضافه میده رو نخواد ٬ واقعا مرام پسندیده ای داره باید بقیه بازیکنا از اخلاق ٬ تعصب ودرستی این بازیکن بی ادعا الگو بگیرن و به خاطر دو هزار پول باشگاهشونو نفروشن ٬ من به عنوان یک هوادار دوست دارم دستت چنین بازیکنی رو ببوسم...
علي
Netherlands
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
با اين كه استقلالي هستم، از بازيش خوشم ميومد، اين رو كه امروز خوندم بيشتر از قبل ازش خوشم اومد، دمش گرم خدايي
ناشناس
Germany
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
البته که کارش از نظر اخلاقی و احساسی خیلی خوب بود و دمش گرم. اما اگر می گرفت از نظر عقلانی بهتر بود. الان ۲۶۰ تومن میره تو جیب کی فکر کردین ؟ اگر می گرفت با پولش می شد سه چهارتا مدرسه تو سیستان بلوچستان و جنوب کرمان رو تبدیل به ساختمونی نسبتا مناسب کرد
داود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
اکثر بازیکنا اصلاً عشقی به فوتبال ندران و فقط برای ثروت و شهرت بازی میکنن و به خاطر همین نداشتن عشق به فوتبال و و نداشتن انگیزه برای تمرین های بی وقفه و در مقابل داشتن حواشی بسیار و شب زنده داری ها و... هیچ وقت نمی تونن به اوج خودشون نزدیک بشن و به این ورزش فقط به چشم یک شغل نگاه میکنن و هرگز چنین پیشنهادی رو رد نمی کنن.
درود بر شرف بازیکنانی نظیر آقای محمد انصاری. حضورشون مایه ی دلگرمی ست و میتونه واقعا الگوی رقتاری ما باشه.
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری