اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۹۳
پسر پیشکسوت فقید استقلال گفت: «من از غیبت استقلالی ها در مراسم دیروز خیلی ناراحت شدم چون انتظار داشتم بیایند.»
۱۸:۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شایان احدی، پسر رضا احدی بعد از برگزاری اولین سالگرد پدرش در قطعه نام آوران بهشت زهرا درباره غیبت استقلالی در مراسم دیروز اظهار داشت: «متاسفانه در مراسم دیروز هیچ کدام از مسئولان باشگاه یا اعضای تیم استقلال در مراسم دیروز حاضر نبودند. من نمی دانم که دلیلش چه بوده است. رابطه ما همواره با استقلالی ها خوب بوده و نمی دانم که چرا آنها در مراسم دیروز نبودند.»
 
وی افزود: «نه از کادرفنی، نه مدیریت و نه بازیکنان حتی یک نفر هم نیامده بود. من خیلی ناراحت شدم چون توقع داشتم که دوستان بیایند. بالاخره پدر من برای استقلال کم زحمت نکشیده بود، چه زمانی که بازیکن بود و چه زمانی که سرمربی تیم امید استقلال بود.»
 
پسر پیشکسوت فقید استقلال تصریح کرد: «این جواب زحمات پدر من نبود که در اولین سالگردش حاضر نباشند. حرکتشان درست نبود و حتی ناراحت کننده هم بود. متاسفم که یک نفر از دوستان هم در مراسم حاضر نبودند.»
 
احدی در ادامه بیان داشت: «حتی باشگاه روت وایس‌اسن آلمان برای پدرم پیامی داده بود و گفته بود که اسطوره باشگاهمان را فراموش نمی کنیم و سالگرد او را هم تسلیت گفته بودند اما باشگاه استقلال این کار را نکرد.»
 
وی درباره اینکه در این یک سال وعده هایی که داده شده بود، عملی شده، گفت: «در این یک سال هم خیلی پیگیر نبودند. یک مراسم برای زنده یاد پورحیدری بود که با ما تماس گرفتند وگرنه دیگر هیچ حالی هم از ما نپرسیدند و وعده هایشان عملی نشد.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین