اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۸۷
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.
۱۷:۲۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر اتفاقی که روز گذشته بابت درگذشت تعدادی از آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو تهران رخ داده بود برگزار شد. 

تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان قبل از شروع تمرین پیرامون این موضوع صحبت و از تاثیراتی که این اتفاق روی جامعه گذاشته با یکدیگر بحث می‌کردند.

* جابر انصاری بعد از یکی دو هفته غیبت در تمرینات تیم استقلال از امروز کار خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد. البته با توجه به غیبت انصاری در یکی دو هفته اخیر و اینکه استقلال فردا یک تمرین سبک را قبل از بازی خواهد داشت احتمال حضور انصاری مقابل نفت آبادان کم است. مدیر برنامه‌های این بازیکن دو روز پیش در گفت‌و‌گو با فارس اعلام کرد انصاری به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال خواستار جدایی شده است. هرائر مگویان هم به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشت و این بازیکن به بازی آینده تیمش نمی‌رسد. 

*میثم مجیدی دیگر غایب تمرین امروز استقلال بود.حاج‌محمدی هم به ماشین‌سازی پیوسته است.

* قبل از شروع تمرین امروز که در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد جلسه آنالیز برای شاگردان علیرضا منصوریان در نظر گرفته شد. 

* استیو جونز مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که مدتی است به دلیل عدم دریافت مطالباتش آبی‌پوشان را تمرین نمی‌دهد به کشورش سفر کرده و در تمرین امروز حضور نداشت. این مربی روز دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

*قبل از شروع تمرین امروز منصوریان دقایقی با فریبا و عبداللهی گفت‌و‌گو کرد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن پرداخته و سپس در 5 گروه 4 نفره بازی آقا وسط انجام دادند. در بخش بعد نیز بازیکنان  فوتبال درون تیمی بازی کردند.

*تیم فوتبال استقلال فردا بعد از برگزاری آخرین تمرین خود در تهران راهی آبادان خواهد شد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری