اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۸۶
باشگاه پرسپولیس از انتشار خبر مذاکره این باشگاه با مهاجم آلانیااسپور ترکیه در رسانه ها ناراحت هستند و این کار را نوعی بازارگرمی برای این بازیکن عنوان کردند.
۱۷:۲۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که استقلالی ها همچنان منتظر بازگشت سجاد شهباززاده هستند، شنیده ها حکایت از این دارد که امیر قلعه نویی هم تمایل به جذب این مهاجم دارد. در این باره شنیده می شود قلعه نویی در تماسی با شهباززاده پیشنهاد حضور در تراکتور را به او داده است.

با این حال باید دید شهباززاده حاضر است دوباره شاگرد قلعه نویی شود یا چشم هایش را به روی بی پولی استقلال می بندد و دوباره سر از تیم آبی تهران در می آورد؟

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که هیچ درخواستی برای جذب شهباززاده نداشته است. معتقد است اطرافیان این بازیکن برای اینکه سرعت عمل استقلالی ها را برای حل مشکلات این بازیکن جهت جدایی از تیم ترکیه ای بالاتر ببرند نام پرسپولیس را مطرح کرده اند و خودشان هم می دانستند باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب این بازیکن نداشته اند! البته چند رسانه هم به این افراد کمک کرده اند تا به خواسته های خود برسند.

پرسپولیسی ها معتقدند که هواداران پرسپولیس در هنگام انتشار چنین اخباری در فضای مجازی آن را نشر ندهند و منتظر واکنش رسمی باشگاه باشند تا بی مورد برای یک بازیکن به اسم پرسپولیس بازارگرمی نشود.

البته این ادعای مسئولان باشگاه است. باید دید در نهایت حق با فضای مجازی است یا مسئولان پرسپولیس.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری