اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۶۴
یکی از بازیکنان خارجی شهرداری اراک به دلیل مشکلات مالی ایران را ترک کرد.
۱۳:۳۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  تیم بسکتبال شهرداری اراک که دچار مشکلات مالی شده‌اند در دو هفته گذشته به دلیل بی‌انگیزه بودن بازیکنان با شکست‌های سنگینی روبرو شده است اما هنوز مسئولان این باشگاه نتوانستند این مشکل را حل کنند. روز گذشته دو بازیکن خارجی این تیم هم به دلیل همین مشکلات به میدان نرفتند. 

کوانتین هاسلی بازیکن آمریکایی این تیم پس از پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات و مسابقه حاضر نشده و چند روزی است که ایران را ترک کرده است. محمد کسایی‌پور سرمربی این تیم اراکی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: مشکلات مالی ما همچنان وجود دارد. هرچند تلاش می‌شود اما هنوز این مسئله برطرف نشده است. یکی از بازیکنان خارجی‌مان هم به دلیل همین مسائل از تیم جدا شده و ایران را ترک کرده است و نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. 

وی ادامه داد: بازیکنان ایرانی‌مان با توجه به حفظ تیم‌دوستی‌شان روز گذشته به میدان رفتند اما نمی‌دانیم تا کی این شرایط ادامه خواهد داشت. 

کسایی‌پور عنوان کرد: با توجه به اردوی تیم ملی تمرینات تیم هم چند روزی تعطیل خواهد شد و امیدواریم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شده و تیم خوبی که داریم دوباره با قدرت در مسابقات حاضر شوند. این تیم پتانسیل حضور در فینال را هم دارد و نیاز جدی است که حمایت صورت بگیرد. حیف است تیمی که از دسته یک با آن همه سختی‌ها آمده اینطور رها شود. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری