اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۲۷
مربی لیورپول پس از پیروزی در جام حذفی انگلیس مقابل پلایموس، اظهار داشت: اگر همیشه از یک سری بازیکن استفاده کرده و به جوانانم میدان ندهم یک احمق واقعی هستم.
۱۲:۵۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب دور سوم جام حذفی، لیورپول مهمان تیم دسته چهارمی پلایموس قرار گرفت.

بازی اول آنها در ورزشگاه آنفیلد با تساوی صفر صفر به پایان رسید تا بازی تکراری برنده را مشخص کند.

قرمز‌های مرسی‌ساید که با ترکیبی جوان، دوباره به میدان رفتند توانستند با گل لوکاس لیوا به برتری رسند.

این تیم، از شنبه در 11 روز آینده، 4 مسابقه سخت از جمله بازی دور برگشت جام اتحادیه مقابل ساوتهمپتون و جدال حساس مقابل تیم صدرنشین چلسی خواهد داشت که برتری در آنها بسیار مهم خواهد بود.

یورگن کلوپ در این زمینه و استفاده از جوانان گفت: ما در هفته آینده پشت سر هم بازی داریم. شنبه با سوانسی، چهارشنبه با ساوتهمپتون، شنبه با ولفرهمپتون و سه شنبه با چلسی، اگر همیشه از یک ترکیب استفاده کرده و به جوانانم میدان ندهم یک احمق واقعی هستم.

مربی لیورپولب پس از این دیدار نیز اظهار کرد: بازی سختی بود. ما با جوانانمان وارد میدان شده و بسیاری از مردم فکر می‌کردند که ما باید تیم دسته چهارمی را خیلی ساده ببریم. من از این نتیجه شرمسار نبوده ولی دیدم که شاگردانم در نیمه اول به این حس رسیده بودند.

وی ادامه داد: بین دو نیمه تیم را ترمیم کرده و پس از آن به خوبی میدان را کنترل کردیم. پلایموس بسیار خوب بازی کرد و توانست یک یا 2 موقعیت خطرناک ایجاد کند. البته من شنیدم که شانس اصلی آنها آفساید بوده است. ما نیز چند فرصت گل‌زنی از جمله پنالتی داشتیم که به گل بدل نشد. من از نتیجه راضی بوده و برد 1 بر صفر خوب بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لیورپول
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین