اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۱۲
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران اعتقاد دارد که با وجود روند نامطلوب تیمش، باید به علی‌رضا منصوریان اعتماد شود.
۱۱:۵۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  پیروز قربانی درباره شکست استقلال تهران مقابل هم‌نام خوزستانی‌اش، اظهار داشت: «روند استقلال، روند مطلوبی نیست. در دیدار دیروز هم همه دیدند که شاگردان علیرضا منصوریان نتوانستند بازی چندان خوبی به نمایش بگذارند. تیم استقلال خوزستان هم خیلی راحت دو بار دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد و سه امتیاز ارزشمند گرفت. البته من نمی‌توانم از دور در مورد وضعیت استقلال قضاوت کنم، چون سمتی در این تیم ندارم. بهترین فردی که می‌تواند درباره نتایج استقلال صحبت کند، کادر فنی این تیم است.»
 
پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند با روندی که در پیش گرفته است، مقابل السد نتیجه بگیرد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد یا خیر، گفت: «کار استقلال برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا اصلاً راحت نیست. آنها کار سختی دارند اما در هر صورت برای بازیکنان استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم استقلال حداقل به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و باعث شادی هوادارانش شود.»
 
«باید در این مقطع به منصوریان اعتماد کنیم»، وی با بیان این جمله، در مورد فشارهای موجود برای کناره‌گیری منصوریان از تیم استقلال، گفت: «باید واقعیت را بپذیریم. در حال حاضر مربی کارنامه‌داری که بتواند در استقلال فعالیت کرده و بازیکنان بزرگ این تیم را کنترل کند، خیلی کم است. افراد معدودی هم که می‌توانند این کار را انجام بدهند، خودشان تیم دارند و نمی‌توانند در این مقطع زمانی هدایت استفلال را بر عهده بگیرند. همه اتفاقات تیم استقلال به نتایج این تیم بستگی دارد. استقلال اگر بتواند نتایج خوبی بگیرد، این حواشی نیز از اطراف این تیم جمع می‌شود.»
 
قربانی با اشاره به نیمکت‌نشینی سیدمهدی رحمتی، خاطرنشان کرد: «بالاخره باید روزی این اتفاق رخ می‌داد. هیچ بازیکنی نمی‌تواند تا پایان عمرش بازی کند.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین