اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۵۰۰
کی‌روش در این یادداشت کوشش کرده که شکافی بین مدیریت باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ ایجاد کند، آنجا که می‌نویسد «این باعث شرمساری است که سرمربی پرسپولیس با نظر مدیر اشتراک ندارند.»
۰۳:۴۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| کارلوس کی‌روش منتظر نشسته و همه‌ی واکنش‌ها را پیگیری می‌کند تا یادداشت دیگری را هر لحظه روی صفحه فیسبوک خود بنویسد. کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک انگار یک سرگرمی جدید پیدا کرده‌اند. پس از آنکه طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره یادداشت تند کی‌روش و خائن خطاب کردن برانکو ایوانکوویچ، پاسخی آرام و کدخدامنشانه داد، کی‌روش انگار برای تلطیف روابط با هوادارن پرسپولیس یادداشت دیگری نوشت.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا درباره یادداشت تند کی‌روش علیه برانکو نظری دارد، گفت: «من نه این بیانیه را خوانده‌ام و نه چیزی شنیده ام. اجازه بدهید اول آن را ببینم. بنده فقط می گویم که باشگاه پرسپولیس و تیم ملی محبوب دل هواداران هستند. مربیان سرشناس می توانند به فوتبال ما کمک کنند و تمام ارکان فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای ما قابل احترام هستند. آقای کی‌روش هم مربی محترم تیم ملی هستند اما به عقیده من بردن مسایل فنی روی آنتن کار درستی نیست. مسوولان باید مکان خاصی را در نظر بگیرند تا مسایل فنی آنجا مطرح شود. روی آنتن باید اتفاقات خوشحال کننده و امیدبخش را مطرح کرد تا مردم و هواداران نگران نشوند. بنده با آقای تاج چندین جلسه داشتم و خود ایشان هم مصر هستند که بحث های فنی در جایگاه دیگری غیر از آنتن مطرح شود.» منظور طاهری از «رفتن روی آنتن» مطرح شدن بحث‌ها در رسانه‌هاست، او تلاش می‌کند که طبق خواسته مهدی تاج از جدل‌های رسانه‌ای پرهیز کند.

کی‌روش اما چندباره تندترین یادداشتش را علیه برانکو نوشت و او را خائن خطاب کرد. البته کی‌روش بعد از حرفهای طاهری، یادداشت دیگری نوشت و در آن تلاش تازه‌ای را شروع کرد، تلاش برای ایجاد یک شکاف. آخرین یادداشت کی‌روش را بخوانیم:

«مایلم که تشکر صادقانه خود را برای کلمات احترام آمیز و آرامش بخش مدیر پرسپولیس که امروز دریافت کردم، به اطلاع برسانم. هم چنین مایلم بگویم که کاملا با این موضوع که مسائل فنی بین تیم ملی و مربیان باشگاه‌ها باید به صورت کاملا خصوصی بررسی شود، موافقم. این باعث شرمساری است که سرمربی پرسپولیس با نظر مدیر اشتراک ندارند و به تیم ملی و سرمربی تیم ملی همانطور که اخیرا دیدیم حمله کردند و من را مجبور به دفاع از تیم ملی.

بعد از شش سال حضورم در ایران، من هیچ گاه درباره‌ی کار مربی باشگاهی اظهارنظر نکرده‌ام. همچنین مایلم که یادآوری کنم حرفه‌ای گری من و تعهد من نسبت به تیم ملی باعث می‌شود که تمام تلاشم برای تیم ملی و توافق با تمام باشگاه‌ها باشد. به خاطر همین است که بعد از پایان این جریانات این باعث غرور است که کلمات احترام آمیز و تسلی بخش مدیر پرسپولیس را شنیدم. متشکرم آقای مدیر و اجازه بدهید از این فرصت استفاده کنم و برای شما و باشگاه شما آرزومند موفقیت باشم. / کارلوس کی‌روش»

کی‌روش در این یادداشت نیز کوشش کرده که شکافی بین مدیریت باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ ایجاد کند، آنجا که می‌نویسد «این باعث شرمساری است که سرمربی پرسپولیس با نظر مدیر اشتراک ندارند.» کی‌روش با جمله‌های محترمانه درباره طاهری، سعی دارد حساب برانکو و پرسپولیس را از هم جدا کند.در این میان فدراسیون فوتبال تماشاگر جدل‌های سرمربی تیم ملی با برانکو ایوانکوویچ است.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری