اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۹۶
وحید امیری بدون شک بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بوده است. در واقع هر کس در این مساله شک داشت بعد از تماشای بازی دیروز حتما با ما هم عقیده شده که شماره 19 این فصل سرخ‌ها همزمان عنوان بهترین خرید فصل و بهترین بازیکن تیم را یدک می‌کشد.
۰۳:۳۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید امیری بدون شک بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بوده است. در واقع هر کس در این مساله شک داشت بعد از تماشای بازی دیروز حتما با ما هم عقیده شده که شماره 19 این فصل سرخ‌ها همزمان عنوان بهترین خرید فصل و بهترین بازیکن تیم را یدک می‌کشد.
 امیری این بار در پست هافبک چپ بازی را شروع کرد و مثل همیشه در دفاع و حمله فوق‌العاده موثر و کارآمد بود. بدون شک می‌توان گفت او در این بازی یک اشتباه هم نداشت ضمن اینکه با به ثمر رساندن یک گل و ساختن دو گل قطعا می‌تواند عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند. امیری حالا در نقش الماس پرسپولیس و ستاره برانکو می‌درخشد و هیچ کس جلودارش نیست. برانکو هم حتما مربی خوشبختی است که چنین بازیکن زحمتکش و فوق‌العاده‌ای دارد و با داشتن چنین بازیکنی حتما باید به قهرمانی امیدوار باشد. شماره 19 سرخ‌ها دیروز ثابت کرد بدون فعالیت در شبکه‌های مجازی و شو کردن هم می‌شود به قلب هواداران راه پیدا کرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری