اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۸۱
شایعاتی که این روزها درباره رقم قرارداد سرور جپاروف به گوش می‌رسد و همین‌طور تأکید رسانه‌های ازبکستان به قرارداد 800 دلاری او (برای یک و نیم فصل) با استقلال، یافته‌های جدیدی را پیش روی همه قرار می‌دهد.
۰۳:۰۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  اگر این رقم قراردادی که رسانه‌های ازبکستان اعلام می‌کنند درست باشد، آن وقت این سؤال پیش می‌‌آید که آیا استقلال با همین پول نمی‌توانست یکی مثل رفیعی را بگیرد؟ طبق ادعای رسانه‌های ازبک، رقم قرارداد جپاروف برای نیم‌فصل دوم امسال، 266 هزار دلار است. با دلار 3900 تومانی از یک میلیارد تومان بالا می‌زند. تازه اگر استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد، 50 هزار دلار دیگر به این رقم اضافه می‌شود! سروش رفیعی امسال عملاً گفت تمام انگیزه‌‌اش برای بازی در نیم‌فصل دوم، مالی است. او تأکید داشت به خاطر مشکلات مالی‌‌اش، پول می‌خواهد. استقلالی‌ها ولی برای او پولی رو نکردند اما وقتی حرف از سرور جپاروف شد، ناگهان پول آن هم به دلار جور کردند. همین دیروز بود که خبر رسید باشگاه برای پیش‌پرداخت، 150 هزار دلار (چیزی حدود 590 میلیون) به او نقد پرداخت کرد. آیا با همین پول استقلالی‌ها نمی‌توانستند برای نیم‌فصل دوم سروش رفیعی را بگیرند و بمب نقل و انتقالات را مال خود کنند؟ این بازیکن 26 ساله است و در لیگ برتر آزمایش پس داده. هر باشگاهی که دنبال رفیعی می‌رود، می‌داند او چه کیفیتی دارد ولی آیا استقلالی‌ها لیگ ازبکستان را تماشا کرده‌اند که جپاروف را پسندیده‌اند؟ احتمالاً آنها آخرین بار سرور را مقابل تیم ملی در بازی رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی‌ دیدند که تازه در آن بازی مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.
تازه باید او به ترکیب اضافه شود و همه بفهمند چه کیفیتی دارد. رفیعی در همان اولین بازی پرسپولیس توانست خود را در دل هواداران جا کند. باید دید بازیکنی که حتی گران‌تر از سروش در آمده، می‌تواند برای استقلال بدرخشد یا نه؟
منبع: خبرآنلاین
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری