اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۸۰
مهاجم ایرانی آلکمار درباره پشت سر گذاشتن چالش‌های سخت چند هفته گذشته به اظهار نظر پرداخت.
۰۳:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا جهانبخش این فصل یکی از بهترین‌های آلکمار بود و توانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. او در بازی این هفته توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا در تیم منتخب هفته لیگ هلند قرار گیرد. با این حال همه ما می‌دانیم که در زندگی چیزهای مهم‌تری از فوتبال وجود دارد و این اتفاق چندی پیش برای علیرضا جهانبخش رخ داد و او فهمید چیزهای ارزشمند زیادی نسبت به فوتبال در زندگی یک فرد وجود دارد.

جهانبخش در مدتی که در هلند بوده چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته، از بحث بازی نکردن او با نماینده رژیم صهیونیستی تا مصدومیت‌های پی در پی و مشکلات خانوادگی که باعث شد او نتواند با صددرصد آمادگی در ترکیب تیمش به میدان برود. اخیرا بیماری جدی مادرش باعث شد تا او مدتی در ترکیب تیم خود به میدان نرود.

علیرضا جهانبخش در ابتدا درباره بازی نکردن با نماینده رژیم صهیونیستی گفت: من هیچ وقت درباره این موضوع در رسانه‌ها صحبت نکردم.

بعد از این اتفاق بلافاصله خبر آمد مادر جهانبخش دچار بیماری شده که دردسرهای او را زیاد کرد. او درباره این موضوع گفت: وقتی امیر هاشمی (مدیر برنامه‌های جهانبخش) این خبر را به من داد، زیر گریه زدم. خانواده‌ام قبلا از این موضوع آگاهی داشتند اما آن‌ها این موضوع را به من نگفتند تا من تمرکزم را حفظ کنم. خانواده‌ام می‌دانستند که بازی‌های مهمی در پیش دارم و به همین خاطر ترجیح دادند چیزی به من نگویند. بعد از اینکه این پیام به من داده شد، بلافاصله با خانه تماس گرفتم. من نمی‌دانستم بیماری تا چه حد جدی است.
کمی ترسیده بودم. برای اولین بار بود که چنین اتفاقاتی را تجربه می‌کردم. بعد از آن با سرمربی تیم جان وندن بروم صحبت کردند. او خیلی خوب من را درک کرد. او به من گفت که به ایران برو و در کنار خانواده‌ات باش و هرچقدر که زمان نیاز داری می‌توانی در کنار خانواده‌ات باشی. دلداری‌های او من را خیلی خوشحال کرد. از همان ابتدا به دنبال آسایش مادرم بودم. خودم را مرد خانواده‌ام می‌دانم و رابطه خیلی خوبی با مادرم دارم. هنوز هم هدف اصلی من این است که زندگی خیلی خوبی برای خانواده‌ام فراهم کنم.

او در ادامه گفت: من سعی کردم تا بهترین شرایط را برای بهبودی مادرم فراهم کنم به همین خاطر در هانوفر آلمان با دکتر مجید سمیعی ارتباط برقرار کردم تا مادرم را درمان کنم. او یکی از بهترین جراحان مغز جهان است و خیلی خوب به من دلداری داد. خوشبختانه خیلی خوب این بیماری مورد بررسی قرار گرفت و الان خوشبختانه حال مادرم خیلی خوب است و من هم با آرامش و تمرکز بیشتری فوتبالم را ادامه می‌دهم. من اینجا در هلند با خانواده‌ام زندگی می‌کنم. مادرم اینجا غذاهای ایرانی خیلی خوبی برایم درست می‌کند. در کل زندگی خیلی خوبی در هلند به لطف خانواده‌ام دارم و قدردان آن‌ها هستم.

آرام شدن زندگی جهانبخش باعث شد او کیفیت خودش را در زمین مسابقه با زدن گل‌های مهم و زیبا نشان دهد. او اکنون ۶ گل در لیگ به ثمر رسانده و ۵ پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است. این در حالی است که او فصل گذشته ۳ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد. با وجود آنکه زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن جهانبخش به تیم‌های بزرگتر از آلکمار شنیده می‌شود او مصمم است به درخشش خود در این تیم ادامه دهد. این مهاجم ایرانی درباره آینده‌اش بعد از فوتبال گفت: صددرصد مطمئنم که بعد از پایان فوتبالم به ایران بازمی‌گردم و آکادمی فوتبال خواهم زد تا به استعدادهای جوان کمک کنم و تجربیاتم را در اختیار آن‌ها قرار دهم. دوست دارم باعث شوم کودکان ایرانی به رویای فوتبالیست شدن‌شان جامه عمل بپوشانند. تا زمانی که آن‌ها هدف داشته باشند و خودشان را باور کنند می‌توانند پیشرفت کنند و بهتر شوند و من هم افتخار می‌کنم الگو و الهام‌بخش آن‌ها باشم.
منبع: خبرآنلاین
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سعید عزت اللهی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین