اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۶۵
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر رضایت‌نامه‌ام را زودتر می‌دادند امروز می‌توانستم بازی کنم و به فولاد کمک کنم اما برخی آدم‌ها نگذاشتند.
۱۹:۴۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بختیار رحمانی بعد از شکست 3 بر صفر برابر پرسپولیس اظهارداشت: خیلی خوشحالم به فولاد بازگشتم، اگر چند روز زودتر رضایت‌نامه من صادر می‌شد می‌توانستم بازی کنم اما یکسری افراد (رحمانی حرفش را نیمه‌کاره گذاشت) بهتر است چیزی نگویم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از رفتن به استقلال پشیمان است، خاطرنشان کرد: این حرفی که من می‌زنم چه ربطی به این موضوع دارد؟ من می‌گویم چند روز زودتر رضایت‌نامه می‌خواستم که این کار را نکردند و یکسری افراد نگذاشتند.

هافبک فولاد در ادامه تاکید کرد: نتیجه بازی بسیار بد بود و ما گل‌های بدی دریافت کردیم، می‌شد شرایط طوری شود که این نتیجه رقم نخورد. 

هافبک فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: امروز، روز ما نبود. امیدوارم در هفته‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به تیم ملی هم فکر می‌کند، تصریح کرد: 100 درصد همینطور است برای همین به فولاد بازگشتم که عملکرد خوبی ارائه دهم و بتوانم موفق باشم. خیلی خوشحالم که به فولاد بازگشتم و بار دیگر در این جو قرار گرفتم. ای کاش این اتفاق زودتر می‌افتاد.

رحمانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازوبند را از ایوب والی می‌گیرد؟ گفت: ایوب پسر بسیار خوبی است و او بازوبند را می‌بندد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین