اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۵۳
کارشناس داوری عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان را ارزیابی کرده است.
۱۸:۳۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت اکبریان داور بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت:  اکبریان، علی نژادیان و طوسی تیم داوری این بازی بود. مسابقه , بازی پر برخورد وپرتلاطمی بود خطاهای زیادی اتفاق افتاد که در پاره‌ای از آنها تیم داوری بدرستی قضاوت کرد؛ اما در پاره‌ای از موارد هم متاسفانه هم داور و هم کمک داورانش تصمیم درستی نگرفتند .مهم‌ترین اشتباه‌های داور در دقایق٣٠ و٧٠ اتفاق افتاد آنجاکه دوخطای پنالتی اتفاق افتاده را داور معتقد به خطا نبود،در دقیقه ٣٠ انصاری مهاجم فولاد در ضلع غربی محوطه جریمه پرسپولیس مواجه با خطایی از سوی هم اسمش شد. محمدانصاری با استفاده از دست وپایش روی سیامک انصاری مرتکب خطا شد که داور معتقد به خطا نبود داور در برابر اعتراضات بازیکن مهاجم فولاد به او کارت زرد نشان داد و این در حالی بود که باید به محمد انصاری اخطار می‌داد اگر داور به انصاری اخطار داده بود او باید برای اخطار دوم از بازی اخراج می‌شد.

وی افزود: در دقیقه ٥٦ بازی کرمی روی طارمی مرتکب خطای پنالی شدو چون با خطای هل دادنش از یک شانس گلزنی طارمی جلو گیری کرد باید با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج می‌شد. علاوه براین دوبار دیگر نیز بازیکنان فولاد در دقایق٥٨و ٨٥ معتقد به خطای پنالتی بودند و به داور اعتراض داشتند من  در این دوصحنه خیلی معتقد به خطا نیستم به همین دلیل تصمیم داور را تائید می‌کنم اما کمک داور اول علی نژادیان در دقیقه ٤٣به اشتباه اعلام افساید کرد اما در سایر صحنه‌ها بدرستی به داور یاری داد.

غیاثی تصریح کرد: مهم‌ترین اشتباه طوسی کمک داور دوم بازی دردقیقه٧٠ روی داد آنجا که به اشتباه گل چهارم پرسپولیس را به علت آفساید مردود اعلام کرد. صحنه‌های دیگری هم در بازی و در نشان دادن کارت زرد اتفاق افتاد که برای جلوگیری از طولانی شدن نقدم ازبررسی آنها خودداری می‌کنم و از تصمیم داور حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری