اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۴۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کنار سه گلی که زدیم موقعیت‌های گل زیادی به هدر دادیم.
۱۷:۵۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: هیچ شادی بالاتر از این نیست برای یک مربی که به این شکل تیمش برنده شود آن هم مقابل تیمی قدرتمند، فکر می‌کنم اولین شکست خانگی فولاد را رقم زدیم. به شکلی که 90 دقیقه بازی را در کنترل‌مان داشتیم. در کنار سه گلی که زدیم موقعیت‌های گل زیادی به هدر دادیم.

برانکو ادامه داد: شادی من بسیار زیاد است برای این برد بازیکنانم استحقاق تمام تبریک‌های من را دارند. تیم ما در حال عادت پیدا کردن به بردن و تبدیل شدن به قهرمان است. واقعاً خوشحال هستیم که توانستیم هواداران خود را به این حد خوشحال کنیم. یک بار دیگر این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اختلاف امتیاز پرسپولیس و تراکتورسازی که به 4 امتیاز رسیده گفت: اگر این روند را ادامه ندهیم این اختلاف امتیاز هیچ ارزشی نخواهد داشت باید انگیزه‌مان بیشتر شود و رابطه خوب بازیکنان و هواداران ادامه یابد این قشنگ‌ترین چیز در ورزش است.

برانکو گفت:من هرگز به این فکر نمی‌کنم که با چند گل ببریم هدف اصلی ما پیروزی است و تعداد گل برای ما مهم نیست ضمن اینکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. از سوی دیگر در بسیاری از بازی‌ها فرصت‌های زیادی داریم اما فقط یک گل می‌زنیم اما طبیعی است که انتظار داریم که با گل‌های بیشتری ببریم.

وی تصریح کرد: دیروز هم گفتم برای فولاد احترام زیادی قائلم و امروز هم با توجه به شکست آنها باز هم برای این تیم احترام زیادی قائل هستم. امروز آنها تا دقیقه 93 تلاش کردند و مطمئن باشید فولاد برای هر حریفی خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین