اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز در تمرین ریکاوری در مورد مسائل مالی صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.
۱۳:۴۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| اولین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران بعد از باخت این تیم مقابل هم‌نام خوزستانی‌اش از ساعت 12 امروز در حالی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شد که علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌پوشان تهرانی در ابتدای تمرین چند دقیقه ای را به گفت‌وگو با بازیکنان پرداختند.منصوریان در ابتدای تمرین امروز بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و با چهره ای اخمو با آنها به صحبت پرداخت. وی در بخش ابتدایی صحبت هایش خطاب به بازیکنان استقلال گفت: می خواهم در مورد مسائل مالی رک با شما صحبت کنم. باشگاه در نیم فصل دوم از نظر مالی دچار مشکل است و اگر بازیکنی بابت این موضوع مشکل دارد اعلام کند و برود رضایتنامه اش را بگیرد. روی صحبتم با همه بازیکنان است چه بزرگ تیم و چه بازیکن کوچک تر. اینها را گفتم که اگر فردا کسی در تیم ماند و مشکل مالی را شاهد بود حق اعتراض نداشته باشد.

* بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و بازیکنانی که در ترکیب اصلی این تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان بازی کردند زیرنظر محمد خرمگاه به ریکاوری پرداختند و گروهی دیگر از بازیکنان هم زیرنظر علیرضا منصوریان و علی چینی به انجام سایر تمرینات پرداختند.

* منصوریان با ووریا غفوری مدافع تیمش چند لحظه‌ای را به صورت سرپایی به گفت‌وگو پرداخت و برخی از نکات را به او گوشزد کرد.

* شکل و شمایل عجیب سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان نیمکت‌نشین تیم استقلال به دلیل داشتن یک شال گردن و یک کلاه که او را شبیه به یک نقاب‌دار کرده بود در نوع خود جالب توجه بود.

* علیرضا منصوریان از عملکرد علی چینی در یکی از تمرینات به شدت عصبانی شد و خطاب به او گفت برو و کنار بایست. تو وقتی مربی هستی و نمی‌توانی حرکات را درست انجام دهی دیگر از بازیکنان چه انتظاری باید داشته باشم.

* حضور یک هوادار معلول در تمرین استقلال از دیگر نکات تمرین امروز آبی‌پوشان بود که با علاقه بسیار زیادی به عملکرد شاگردان منصوریان نگاه می‌کرد.

* در تمرین امروز استقلال هرائر مگویان و جابر انصاری غایب بودند که شنیده‌ها حاکی از این بود که جابر انصاری به دلیل فسخ قرارداد یک‌طرفه با تیم استقلال امروز در تمرینات شرکت نکرده است البته این خبر را مدیربرنامه‌های هافبک استقلال تایید کرده است و دلیلش را هم عدم دریافت مطالبات مالی اشاره کرد. این در حالی است که بهتاش فریبا مدیر فنی تیم استقلال امروز در حاشیه این تمرین خبر فسخ قرارداد جابر انصاری را تکذیب کرد و گفت که جابر به دلیل مصدومیت در کلینیک پزشکی بوده است و از فردا هم کار خود را در کنار دیگر بازیکنان آغاز خواهد کرد.

* گروهی از بازیکنان که در ترکیب اصلی تیم استقلال در دیدار مقابل استقلال خوزستان حضور داشتند بعد از انجام ریکاوری زودتر از سایر بازیکنان تمرین‌شان به اتمام رسید و زمین را ترک کردند.

* امید ابراهیمی در یکی از تمرینات به دیگر بازیکنان برای اینکه پاس سالمی را برای یکدیگر ارسال کنند تذکر جدی داد و از آنها خواست که دقت بیشتری کنند.

* علی چینی مربی آبی‌پوشان تهرانی بعد از اینکه مورد غضب منصوریان در یکی از تمرینات قرار گرفت. ابتدا به کنار زمین آمد و با کسانی که در آنجا بودند صحبت کردو بعد هم زمین را ترک کرد.

* بازیکنانی که در دیدار دیروز بازی نکردند و یا فشار زیادی به آنها نیامده بود در قالب دو تیم زرد و صورتی به فوتبال در زمین با ابعاد کوچک پرداختند که علیرضا منصوریان هم در این بازی شرکت کرد و نکات زیادی را هم به بازیکنان گوشزد کرد.

* در پایان تمرین امروز سرژیک تیموریان در محل تمرین حاضر شد و به رختکن رفت.او برادر آندو تیموریان است و ظاهرا برای کارهای این بازیکن به دیدار منصوریان آمده بود.

* نصرالله عبداللهی سرپرست این تیم نیز در دقایقی پایانی کار به زمین شماره دو آزادی آمد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری