اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۹۸
پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی مشکل دروازه‌بانی دارد و گل دوم صنعت نفت آبادان روی ضعف دروازه‌بان به ثمر رسید.
۱۳:۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر اعتباری در گفت‌وگویی، در مورد تساوی تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی تراکتورسازی چنگی به دل نزد، این تیم نسبت به نیم‌فصل اول افت کرده، البته این مسئله تا حدی طبیعی است؛ چراکه مدتی در مسابقات وقفه افتاد. استفاده از بازیکنی که یک روز است به تیم اضافه شده در پست دفاع چپ، کار درستی نیست.

وی افزود: صنعت نفت عملکرد بهتری داشت و تراکتورسازی در عمق دفاع مشکل دارد. ما درون دروازه هم با مشکل روبرو هستیم. اگر تراکتورسازی خواهان قهرمانی است، به یک دروازه‌بان قوی‌تر نیاز دارد. ما به گلر دومی نیاز داریم که بتواند با دروازه‌بان اول رقابت کند. گل دوم نفت روی ضعف گر به ثمر رسید. نفت در میانه میدان برتر بود و انتظار نداشتم فیروز کریمی در این فرصت کوتاه تا این اندازه تیمش را متحول کند. بعد از جدایی سروش رفیعی جای خالی این بازیکن در میانه زمین احساس می‌شوئد و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها جای او پر شود. واقعاً حیف شد که این بازیکن جدا شد.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد عملکرد این باشگاه در نقل‌وانتقالات عنوان کرد: دو بازیکن سرباز جذب شدند که حضور آنها نیاز به کار خاصی نداشته است؛ چراکه آنها برای سربازی به تراکتورسازی آمده‌اند. این دو نفر در ادامه بهتر خواهند شد و می‌توانند به تیم کمک کنند. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در نقل و انتقالات عملکرد بهتری از خود ارائه کند. تراکتورسازی به بازیکنی نیاز دارد که بتواند مشکلاتش را حل کند. بازیکنان خارجی خوب می‌توانند در کار تیمی تأثیر زیادی بگذارند. بازیکنانی مثل مهاجم پیکان که دارای کیفیت بالا هستند.

اعتباری در مورد عملکرد متزلزل این تیم در نقل‌وانتقالات گفت:‌ تراکتورسازی به لحاظ مالی مشکل دارد و این شرایط برای اکثر تیم‌ها وجود دارد. به هر حال این مسئله هم روی کار تیم تأثیر می‌گذارد.

وی در رابطه با عملکرد کرار جاسم ادامه داد: کرار بازیکن بسیار خوب و فانتزی است، اما او در سال‌های اخیر دچار افت شده و آن بازیکن 4-3 سال قبل نیست. تراکتورسازی به بازیکنانی بهتر از کرار نیاز دارد.

پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا این تیم مصدومان زیادی دارد، عنوان کرد: این به مشکل بدنسازی و پزشکی تیم بازمی‌گردد، اگر این کارها به صورت دقیق‌تر انجام شود، مطمئناً مشکلات در این زمینه کمتر می‌شود. همچنین بازیکنان باید تغذیه مناسب و استراحت کافی داشته باشند که متأسفانه فوتبالیست‌های ایرانی این موارد را رعایت نمی‌کنند.

اعتباری در پایان در مورد دیدار هفته آینده تراکتورسازی با پیکان گفت: تراکتورسازی کار سختی در پیش دارد، مجید جلالی تیم خوبی ساخته که هفته قبل متحمل شکست شده است. او در این مسابقه تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را ارائه دهد. تراکتورسازی باید هرطور که شده در این دیدار عملکرد خوبی ارائه دهد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری