اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۷۶
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تا آندرانیک تیموریان و جباروف برای استقلال بازی نکنند نمی‌توان در خصوص آنها قضاوت کرد و گفت به درد استقلال می‌خورند یا خیر.
۱۱:۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود اقبالی در خصوص شکست استقلال در خانه مقابل استقلال خوزستان گفت: در مجموع بازی خوبی از آبی پوشان تهرانی شاهد نبودیم. غیبت امید ابراهیمی برای این تیم خیلی گران تمام شد. علیرضا منصوریان نتوانست با داشته هایش جای خالی ابراهیمی را پر کند.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: استقلالی‌ها در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ را از آن خود کرده بودند، اما خیلی نتوانستند موقعیت گلزنی خلق کنند و در ضد حملات هم تا حدود زیادی آسیب پذیر نشان دادند. به نظر من تیم استقلال الگوی مناسبی برای حمله ندارد و در فاز تهاجمی صاحب ایده و برنامه نیست.

وی افزود: ما در حمله الگوهای زیادی داریم. حمله از جناحین و کانال میانی که هر کدام شان متغیرهای فراوانی دارند. اما من در این بازی تنها دقایقی استفاده از بازی مستقیم را توسط استقلالی‌ها دیدم. این برای تیمی که می‌تواند مدعی قهرمانی باشد و قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند خیلی جالب نیست.

مربی سابق استقلال بیان داشت: نمی‌دانم مربیان حوصله کار کردن با بازیکنان در تمرینات را ندارند یا خود بازیکنان دارای آن گیرایی لازم نیستند. بهرحال هرچه هست مشکل از تمرینات تیم است. چون در فوتبال تیم ها همان کاری را در بازی رسمی انجام می‌دهند که در طول هفته و در طول فصل تمرین کرده‌اند.

اقبالی در خصوص جذب آندرانیک تیموریان و جباروف توسط استقلال و اینکه این بازیکنان می‌توانند مشکلات آتی این تیم را حل کنند یا خیر گفت: منطق فوتبال و علم فوتبال می گوید اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنید، بازیکن جوان و با تجربه بگیرید. جباروف یکی از بهترین بازیکنان آسیا بوده اما سئوال این است که آیا الان هم در شرایط خوبی قرار دارد یا خیر. ما تا او را در میدان نبینیم نمی‌توانیم در موردش قضاوت کنیم.

وی گفت: در مورد آندو هم باید بگویم او مقابل دید ما فوتبال بازی می‌کرد. خیلی افت کرده و معلوم نیست که بتواند به روزهای اوج خود بازگردد یا خیر. یکی دو سال است که آندو بیشتر از ساقهایش، زبانش در زمین کار کرده. بهرحال من دوست دارم این دو بازیکن پا به سن گذاشته بتوانند به استقلال کمک کنند.

اقبالی گفت: البته این جا یک بحث دیگر هم مطرح است و آن هم این است که آیا مربی جوانی مثل منصوریان از نظر روحی ظرفیت کار کردن با بازیکنانی که کاپیتان تیم های ملی برتر آسیا بوده اند را دارد یا خیر. این موضوع اصلا نباید نادیده گرفته شود.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین