اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۶۹
سرخپوشان پایتخت معتقدند که اگر فولاد امروز از بازیکن سابق استقلال استفاده کند، تیمش 10 نفره خواهد شد.
۱۰:۲۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| از دیروز غروب که عکس بختیار رحمانی در فرودگاه اهواز منتشر شد، این شایعه در اردوی پرسپولیس پیچید که نعیم سعداوی قصد دارد از بختیار در بازی امروز مقابل پرسپولیس استفاده کند.

 

صبح روز سه شنبه وقتی بازیکنان پرسپولیس از فرودگاه مهرآباد تهران در حال سفر به اهواز برای رویایی با فولاد بودند، تیتر یکی از روزنامه های ورزشی را دیدند که خبر داده بود رحمانی مقابل پرسپولیس کاپیتان فولاد است.

 

آنها این خبر را باور نکردند تا این که دیروز همزمان با اردوی آنها در اهواز، عکسی از بختیار در فضای مجازی منتشر شد که او را در فرودگاه اهواز نشان می داد.

 

به دنبال انتشار این عکس، شایعه شد بختیار پس از عقد قرارداد با فولاد، مقابل پرسپولیس بازی می کند و سرانجام دیشب از اهواز خبر رسید بختیار با فولاد قرارداد بست و پیراهن شماره 11 را هم می پوشد.

 

اگرچه نعیم سعداوی گفته چون رحمانی با فولاد تمرین نداشته او را مقابل پرسپولیس در ترکیب نمی گذارد اما در اهواز شایعه شده بختیار امروز با پیراهن شماره یازده فولاد و با بازوبند کاپیتانی به مصاف پرسپولیس می رود.

 

آنطور که یکی از سایت های ورزشی نوشته، بازیکنان پرسپولیس در ظاهر از شنیدن خبر بازی کردن رحمانی برای فولاد خوشحال بودند و می گفتند: «چون رحمانی با فولاد تمرین نکرده و طی روزهای اخیر در تمرین استقلال هم حضور نداشته، بازی کردنش برای فولاد باعث می شود این تیم عملا ده نفره بازی کند.»

 

از نگاه آنها بختیار نه تنها با بازیکنان فولاد هماهنگ نیست که نا آماده هم هست!

 

فولاد و پرسپولیس عصر امروز در اهواز به مصاف هم می روند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین