اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۵۳
بازی اول در لباس پرسپولیس برای سروش رفیعی خیلی خوب پیش رفت...
۰۴:۱۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بازی اول در لباس پرسپولیس برای سروش رفیعی خیلی خوب پیش رفت. او قبل و بعد از مسابقه به شدت تشویق شد و در طول بازی هم چند باری جوهرش را به رخ كشید. سروش در همین گام نخست طوری بازی كرد كه نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قرار نیست در تیم جدیدش «محو» شود. نوع نمایش او اغلب هواداران و پیشكسوتان را هم راضی كرده؛ طوری كه یكی مثل فرشاد پیوس گفته: «رفیعی طوری بازی كرد كه انگار چند سال است در پرسپولیس توپ می‌زند.»
شاید الان سروش در عرش باشد و خودش را در بهترین شرایط ممكن تصور كند اما این بازیكن جوان باید بداند هنوز راه بسیار زیادی برای ماندگار شدن پیش رو دارد. روز جمعه در شرایطی كه قرار بود اولین بازی او برای قرمزها به انجام برسد، بیش از نیمی از سكوهای ورزشگاه آزادی پر شد و بین 50تا 60هزار نفر راهی استادیوم شدند. این در حالی است كه خرید سروش به سختی و بعد از كلی حرف و حدیث اتفاق افتاده بود و مردم هم انصافا استقبال خوبی از نخستین نمایش او به عمل آوردند. در عین حال اما پرسپولیسی‌ها یادشان هست كه 8سال پیش در شرایط مشابه، به مناسبت بازگشت علی كریمی به لیگ ایران، چیزی حدود یكصدهزارنفر راهی ورزشگاه آزادی شدند و حضور دوباره جادوگر در پرسپولیس را جشن گرفتند.
اواسط نیم‌فصل اول لیگ هشتم و در بازی با پگاه گیلان بود كه كریمی بعد از فسخ قراردادش با السیلیه قطر راهی تهران شد تا دوباره برای تیم محبوبش توپ بزند. شوق دیدار دوباره با آقای شماره هشت، باعث شد آن روز ورزشگاه آزادی برای یك بازی معمولی گوش تا گوش پر از جمعیت شود و به سختی جای خالی گیر بیاید. در روزهایی كه طبقه دوم آزادی هنوز صندلی‌گذاری نشده بود و جمعیت بیشتری را در دل خودش جا می‌داد، كریمی به تنهایی استادیوم را پر كرد. ممكن است در آینده چنین روزی برای سروش هم اتفاق بیفتد، اما او حالا حالاها راه درازی برای رسیدن به این «قله» پیش رو دارد.
البته نوع حضور كریمی و رفیعی در پرسپولیس، یك تفاوت بزرگ با هم داشت؛ هشت سال پیش آقای شماره هشت به عنوان ارزان‌ترین بازیكن پرسپولیس به این تیم آمد، اما حالا ستاره شماره هفت احتمالا گرانترین بازیكن قرمزها تلقی می‌شود!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پرسپوليسي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
نويسنده محترم علي كريمي قبلا در پرسپوليس بوده بازيهاش از ياد مردم نرفته بود دريبل هاش و.....سروش براي اولين بار انهم در حال بازي در تيم تراكتور به پرسپوليس امده شما عجله نكن ببين هوادارا چه سگ تمامي براش بذارند
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری