اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۴۸
پرسپولیس که به هر قیمتی بود صدر جدول را حفظ کرد حالا باید در مقابل تیم سعداوی و بیرون از خانه به این ماموریت دشوار ادامه دهد.
۰۴:۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس که به هر قیمتی بود صدر جدول را حفظ کرد حالا باید در مقابل تیم سعداوی و بیرون از خانه به این ماموریت دشوار ادامه دهد. این بار البته کار برانکو نسبت به بازی قبل سخت‌تر است چرا که با وجود غیبت دو، سه بازیکن مهمش باید تغییرات زیادی در ارنج اصلی خود اعمال کند. علاوه بر این، کیفیت تیم فعلی فولاد با سایپای بحران زده و ته جدولی قابل مقایسه نیست. فولاد بعد از شروع بد 13 هفته گذشته فقط یک باخت داشته و تیم ششم جدول است. از طرفی پرسپولیس در اهواز همواره بازی‌های سختی داشته و خاطرات خوبی هم از حضور در این شهر ندارد. پرسپولیس هم می‌داند اگر در این بازی دشوار برنده شود، با رقیبش تراکتور فاصله خوبی می‌گیرد.

چهره های ویژه
ساسان انصاری
میزبان - در پرسپولیس فرصت بازی پیدا نکرد تا در بازگشت به فولاد ستاره تیمش باشد. آقای گل فعلی لیگ که البته طی دو بازی اخیر تیمش گل نزده حالا تک ستاره فولاد است. او این تیم را یک تنه تکان داده و بالا آورده است. انصاری برای درخشش مقابل برانکو و همبازی‌های اول فصلش انگیزه زیادی دارد و برانکو هم بارها به این موضوع اشاره داشته.

سروش رفیعی
میهمان- بدون شک حضور سروش رفیعی در مصاف با تیم سابقش جالب خواهد بود. همین هفته قبل و بعد از پرسپولیسی شدن سروش باشگاه فولاد جنجالی به راه انداخت و اعلام کرد سروش باید یک ماه برای آنها بازی کند. هر چند سروش به فولاد و خاطراتش در این تیم احترام می‌گذارد اما برای تقابل با مدیران باشگاه فولاد و درخشش در دومین بازی با پیراهن پرسپولیس انگیزه زیادی دارد.

ترکیب های احتمالی
میزبان - دروازه‌بان: وحید طالب‌لو - مدافعان میانی: ایوب والی، عبدا... کرمی - مدافعان کناری: سینا مریدی، سروش سعیدی - هافبک‌های دفاعی: حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو - هافبک‌های تهاجمی: محمود مطلق‌زاده (بختیار رحمانی)، احمد عبدا...‌زاده (عبدا... ناصری)، اسماعیل شریفات - مهاجم: ساسان انصاری

میهمان- دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند - مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، محمد انصاری، مدافعان کناری: حسین ماهینی، صادق محرمی - هافبک‌های میانی: کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی - هافبک‌های کناری: وحید امیری، محسن مسلمان - مهاجمان: علی علیپور، مهدی طارمی

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری