اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۴۷
سال‌های سال شنیده بودیم غالب فوتبالدوستان شهر اهواز هوادار آبی‌های تهران هستند و پرسپولیسی‌ها در این شهر در اقلیت قرار می‌گیرند.
۰۴:۱۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سال‌های سال شنیده بودیم غالب فوتبالدوستان شهر اهواز هوادار آبی‌های تهران هستند و پرسپولیسی‌ها در این شهر در اقلیت قرار می‌گیرند اما طی سال‌های اخیر هر بار که پرسپولیس به مرکز خوزستان سفر می‌کند آن ذهنیت سال‌های گذشته بیشتر رنگ می‌بازد. تصاویر روز گذشته ورود پرسپولیس به فرودگاه شهر اهواز تصاویر ویژه‌ای بود. البته شاید برای بازیکنان پرسپولیس و اهالی رسانه که هر سال و هر فصل یکی دو بار این اتفاقات را دیده و تجربه کرده‌اند گیر کردن بازیکنان محبوب در تونل هواداران پرشمار چیز چندان غریبی نباشد اما وقتی بدانیم این اتفاق در اهواز رخ داده مطمئن می‌شویم پرسپولیس در بازی بیرون از خانه امروز اصلا تنها نیست.  دیروز وقتی طارمی در بین هواداران خوزستانی مانده بود یکی از لیدرهای باشگاه او را نجات داد. یا در مورد استقبال از بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی این استقبال جالب بود اما وقتی ولادیمیر پریموف هم در آن تونل هواداری مورد استقابل قرار گرفت می‌شود فهمید اهواز و خوزستان حالا برای پرسپولیس جای آشنایی است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
این که استقلال طرفدار بیشتریدر اهواز دارد هم از اون دروغای لمپنی مثل فتح اله زاده است.منه خوزستانی میگم 80% پرسپولیس 20% استقلال
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری