اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۴۱
باشگاه آلانیااسپور ترکیه با در اختیار داشتن سجاد شهباززاده، مهاجم ایرانی قطع همکاری با حسین کالپار، سرمربی 61 ساله خود را اعلام کرد.
۰۳:۵۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه آلانیااسپور ترکیه با در اختیار داشتن سجاد شهباززاده، مهاجم ایرانی قطع همکاری با حسین کالپار، سرمربی 61 ساله خود را اعلام کرد. مصطفی ساموناک، یکی از دستیاران کالپار تا زمان معرفی سرمربی جدید روی نیمکت تیم آلانیااسپور می‌نشیند.
حسین کالپار، سرمربی پیشین تیم آلانیااسپور پس از شکست در بازی اخیر خانگی برابر ریزه‌اسپور از سوی هواداران برای کناره‌گیری از سمتش تحت فشار بسیار زیادی قرار گرفت و سران این باشگاه نیز سرانجام درخواست استعفای او را پذیرفتند. این مربی کهنه‌کار در طول فصل جاری سوپرلیگ ترکیه همواره سجاد شهباززاده را در فهرست 18 نفره تیم آلانیااسپور قرار نمی‌داد؛ به جز 4 بازی که شهباززاده روی هم 147 دقیقه در زمین بود و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد.
آلانیااسپور تا پایان هفته هفدهم سوپر لیگ ترکیه رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی با 18 امتیاز را در اختیار دارد. اوضاع برای این تیم به هیچ وجه مناسب نیست و آلانیا خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت حس می‌کند. شاید با حضور مربی جدید، شرایط برای شهباززاده نیز بهتر از قبل شود. بخصوص که کالپار نشان داد علاقه‌ای به سبک بازی سجاد ندارد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری