اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۳۲
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: دیگر همانند چند سال پیبش کسی با رایزنی و تماس تلفنی به مسابقات اعزام نمی‌شود.
۰۳:۲۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مصطفی چایچی در گفت‌وگویی، در مورد جلسه پریموث اشترانکار، مربی تیم ملی کوهستان اظهار داشت: در این جلسه در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی کوهستان بحث و بررسی صورت گرفت و شارتانکار دنبال این بود که در دوره جدید فدراسیون یک بار دیگر برنامه‌ها مرور شود. مسابقات قهرمانی آسیا 14 اردیبهشت ماه 96 برگزار می‌شود و اردوها هم از جمعه هفته جای آغاز خواهد شد.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی پیست گفت: بچه‌ها در حال حاضر در اردوی اهواز به سر می‌برند و قرار است 16 بهمن ماه هم راهی مسابقات قهرمانی آسیا در هند شوند. پنجم و شم بهمن هم لیگ برتر پیست برگزار خواهد شد.مربیان سابق هم از جمله هاشم کندی، ابوحیدری و مازیار فرزاد هدایت آنها را برعهده دارند.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه برنامه فدراسیون در مورد ملی‌پوشان معترض سابق در دوره جدید فدراسیون چگونه خواهد بود، گفت: ما پدرکشتگی با کسی نداریم و فقط اهداف و سیاست‌های فدراسیون را دنبال می‌کنیم. متاسفانه پیش از این و قبل از ریاست فدراسیونِ قمری حالتی را پیش آورده بودند که دوست داشتند ورزشکار سالاری باش و خودشان تصمیم بگیرند.

چایچی در مورد اینکه بیشتر مشکلات ورزشکاران با شخص شما و قمری است، گفت: من هم سیاست‌های فدراسیون را دنبال می‌کنم و نمی‌توانم کاری خارج از اختیاراتم انجام دهم. همه هم باید با سیاست‌ها و اهداف فدراسیون هماهنگ باشیم. تا پیش از حضور قمری در فدراسیون 18 دوپینگی وجود داشت، اما از زمان حضور وی تاکنون به 7 نفر کاهش پیدا کرده است. علیرضا حقی که می‌گفت فدراسیون عامل دوپینگ است، خودش دوبار دوپینگ‌شان مثبت اعلام شد و با محرومیت روبرو شده است.

وی عنوان کرد: فدراسیون با هیچ کس مشکلی ندارد بلکه مشکل آنها با سیاست‌ها و روش فدراسیون است. قبلا این اتفاق می‌افتاد که خود ورزشکار می‌برید و می‌دوخت و هر زمانی که دوست داشت در اردوها حاضر نمی‌شد، اما در حال حاضر ما با تماس تلفنی یا رایزنی کسی را به مسابقات اعزام نمی‌کنیم. حتی مهدی سهرابی را هم به اردو دعوت کردیم، اما خودش نیامد و مسائل شخصی را بهانه کرد.

مدیر تیم‌های ملی در مورد اینکه فدراسیون از حضور مربیان خارجی استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: فعلا چیزی در برنامه نداریم، اما اگر قرار باشد که استفاده کنیم بعد از قهرمانی آسیا و برای سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری