اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۲۱
سرمربی صبا گفت:‌دیدید که هر زمان رو به جلو بازی کردیم خطرناک بودیم، حریف نیز سعی می کرد از بازی مستقیم استفاده کند.
۲۳:۰۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان گفت: این پیروزی را تبریک می گویم. چند وقت شرایطمان خوب نبود اما از نظر فنی هفته به هفته بهتر شدیم. بازی با نفت آبادان مستحق برد بودیم چون به بچه هایک اعتقاد داشتم. امروز هم بازی خوب و منطقی را ارائه کردیم.

وی ادامه داد: با تیمی بازی کردیم که سخت و درگیرانه بازی می کند و نتایج خوبی هم گرفته بود اما امروز به بازی خودمان سرعت دادیم و از بازیکنانی اضافه کردیم که توانایی رو به جلو داشتند و موفق شدیم.

مرفاوی گفت: دیدید که هر زمان رو به جلو بازی کردیم خطرناک بودیم. حریف نیز سعی می کرد از بازی مستقیم استفاده کند. آنها یک مهاجم سرعتی داشتند و تمام امیدشان به او بود و سعی کردیم او را ببندیم تا نتوانند بازیسازی کنند. خداراشکر 3 امتیاز را به دست بیاوریم. زمانی به گل رسیدیم که شایسته ان بودیم و تا انتها آن را حفظ کردیم تا استرس بازیکنان کم شود.

سرمبی صبا گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند. از استاندار قم نیز تشکر می‌کنم که در اردو حاضر شد وامیدوارم قول های آنها را لمس کنیم تا شرایطمان بهتر شود. از لحاظ مالی کارمان سخت بوده و امیدوارم مسئولان استان کمک کنند و این مشکلات را برطرف کنند تا شرایط بهتر شود. وقتی مسائل مالی حل شود طبیعی است که بازیکنان با فراغ بال می توانندذ خواسته های ما را پیاده کنند.

مرفاوی تصریح کرد: امروز به بازیکنان جوانم اعتماد کردم، ما آنها را از نیم فصل اول پرورش دادیم و در زمان‌های 5 دقیقه و 10 دقیقه از آنها استفاده کردیم، امروز هم وقت شکوفایی آنهاست و دیدید که به حریف خیلی خوب فشار آوردند. خوشحالم که این بچه‌ها اطمینان ما را جلب کردند و این یک پیروزی برای ما است چون ثمره زحمات خودمان را دیدیم و البته بعدها هم خواهیم دید. ما بازیکنان دیگری داریم که در بازی‌های بعدی از آنها استفاده می‌کنیم .خدا را شکر می‌کنم که اینها جواب دادند. این موضوع باعث شد تا چند جوان به فوتبال کشور اضافه شوند و خدا هم به آنها نظر می‌کند.

سرمربی صبای قم درخصوص بازیکنانی که از این تیم جدا شدند و اینکه این بازیکنان به دلایل فنی از این رفته‌اند یا مسائل دیگری دخیل بوده، خاطرنشان کرد: یک‌سری از بازیکنان فنی جدا شدند و برخی دیگر به دلایل مشکلات مالی از تیم ما رفتند. به طور مثال بازیکنی مثل پوریا سیف‌پناهی یا کریم اسلامی را می‌خواستیم اما این بازیکن به دلیل مشکلات مالی از ما جدا شد حتی ما حق‌جو را هم می‌خواستیم، درباره هاشم بیک‌زاده باید بگویم قرارداد او به گونه‌ای بسته شده بود که هر زمان می‌خواست می‌توانست جدا شود، من در این‌باره دروغ نمی‌گویم، درباره حامد لک هم باید بگویم که او از ما جدا شد تا محسن فروزان را گرفتیم. فروزان دروازه‌بان توانمندی است که روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی صبای قم خاطرنشان کرد: دوست داشتم مقابل نفت آبادان از او استفاده کنم اما او گفت چون هنوز به آمادگی مدنظرش نرسیده بازی نکند و چند روز می‌خواست تمرین کند، خدا را شکر می‌کنم که امروز این 3 امتیاز را گرفتیم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. دیروز دوستان در نشست خبری گفتند ما بحران‌زده هستیم و بازی با تیم‌های بحران‌زده سخت است و من هم گفتم امیدوارم همین تیم سبب شود تا ما از بحران خارج شویم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری