اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۱۶
سرمربی تیم پیکان گفت: در بدترین بازی‌مان فرصت پیروزی را به صبا دادیم و این بدترین بازی ما بود.
۲۱:۵۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  مجید جلالی سرمربی تیم پیکان بعد از شکست تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری بعد از این بازی گفت: هر چیزی برای اینکه حریفی دفاع کند و به گل برسد را ما امروز در اختیار صبا قراردادیم. ما این شانس را به صبا دادیم چون یکی از بدترین بازی های خودمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: ما امروز به بازی مسلط بودیم و حتی چند موقعیت خوب هم از دست دادیم اما باختیم و به نظرم خیلی بد است که به بازی مسلط باشیم اما ببازیم. البته من دلیل این شکست را می‌دانم. وقتی گل نمی‌زنیم به حریف شانس می‌دهیم. ما باید در بازی‌های بعدی تمرکز خودمان را بیشتر کنیم. 

جلالی تصریح کرد: ما امروز یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خودمان را انجام دادیم. ما حتی زمانی که در دور رفت در اصفهان سه بر صفر بازنده شدیم هم اینقدر بد نبودیم اما امروز در خط حمله و خط هافبک ضعیف بودیم و آن چیزی که حریف برای پیروزی در این بازی لازم داشت در اختیارش قرار دادیم. اگر در همان شروع بازی و در دقیقه 10 تک به تک را گل می‌کردیم روند بازی برای ما بهتر می‌شد و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما امروز روز بدی برایمان بود. 

سرمربی پیکان درباره وقت‌های اضافه این بازی هم تصریح کرد: فکر می‌کنم 8-9 بار بازیکنان حریف به زمین افتادند اما در کمال تعجب فقط 4 دقیقه وقت اضافه گرفته شد البته فکر می‌کنم اگر 10 دقیقه هم وقت اضافه می‌گرفتند با این نوع بازی شانسی برای گل زدن نداشتم. 

جلالی درباره وضعیت صبا هم گفت: امیدوارم صبا در شهر قم باقی بماند و برای سال آینده برنامه‌ریزی بهتری شود. 

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری