اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۰۴
قائم‌مقام استقلال خوزستان گفت: ما در ورزشگاه پر هم استقلال و تیم‌های بزرگ را برده‌ایم.
۱۹:۵۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پورکیانی بعد از برتری استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: اگر امروز مردم نیامدند اما یک تیم رسانه‌ای بود که اخبار را به دست مردم رساند و از خبرنگاران تشکر می‌کنم. امروز از فرصت‌ها استفاده کردیم و خدا توفیق داد تا برنده شویم.

وی ادامه داد: من قضاوت بدی در مورد گل اول نکردم. گفتم گل اول آفساید نبود اما می‌توانیم جبران کنیم. هر جا که حق پایمال شود باید اعتراض کرد. ضمن اینکه ما همیشه به دپارتمان داوری و مسئولان فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم. گل اول ما درست بود اما داور هم اشتباه می‌کند. با این حال از بردن استقلال در آزادی خوشحالم.

پورکیانی در مورد پیروزی در ورزشگاه خالی گفت: ما در ورزشگاه پر هم استقلال و تیم‌های بزرگ را بردیم. هفته گذشته نیز باید تراکتورسازی را می‌بردیم اما فوتبال فراز و نشیب دارد. خداوکیلی ورزشگاه خالی خیلی توی ذوق زد. دوست داریم تماشاگران رعایت کنند تا مجبور نشویم بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم. 

قائم‌مقام استقلال خوزستان در مورد جذب بازیکن توسط این تیم و احتمال حضور هادی عقیلی گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما کادر فنی اختیار دارد تا بازیکن بگیرد تا تیم تقویت شود. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین