اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۰۳
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باید به نظر داور احترام بگذاریم اما گلی که در نیمه اول زدیم آفساید نبود و صحیح بود.
۱۹:۵۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد طیبی در مورد برد مقابل استقلال و اینکه از نظر روحی شرایط خوبی نداشت، گفت: در شروع بازی از نظر روحی خیلی خوب نبودیم اما در ادامه بهتر شدیم. به هر حال وقتی شما هم 8 ماه پول نگیرید روحیه‌ای برایتان نمی‌ماند و این مسئله روی همه ما تاثیر گذاشته است. درآمد ما از فوتبال است اما 8 ماه پول نگرفته‌ایم. البته قول‌هایی به ما داده شده همانطور که از اول فصل قول‌هایی دادند اما اتفاقی نیفتاده است. 

وی در مورد صحنه اخراج او از بازی تصریح کرد: کارت زرد اولی که گرفتم درست نبود چون اصلاً خطایی نکردم اما به هر حال باید به نظر داور احترام گذاشت. با این همه معتقدم که خطای دوم من کارت داشت اما این نظر داور است و به آن احترام می‌گذارم.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد داور بازی هم گفت: به نظرم داوری بد نبود اما همه باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم. ما در نیمه اول یک گل صحیح زدیم اما آن را آفساید گرفتند اما نمی‌دانم گل استقلال درست بود یا نه.

طیبی در مورد استقلال هم تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند اما خوشحالم که ما امروز 3 امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد وضعیت استقلال خوزستان جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکلات ما در حال حل شدن است و مطمئن باشید همه تلاشمان را برای سربلندی مردم خوزستان و مردم ایران انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین