اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۰۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:اگر همین روند رو به رشد را داشته باشیم در آخر فصل جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.
۱۹:۳۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: در بازی قبل هم برابر تراکتورسازی نباید می‌باختیم. برای قلعه نویی احترام قائل هستم. در نیم فصل دوم گفتند مشکلات مالی حل شده اما ما یک میلیارد تومان هم دریافتی نداشتیم که مربوط به کادر فنی و بازیکنان بود. اگر همین روند رو به رشد را داشته باشیم در آخر فصل جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از استاندار تشکر می‌کنم چراکه اگر شریعتی نبود شاید تیم ما منحل می‌شد. از زهیوی هم تشکر می‌کنم. او پیش از این در تیم ما بود اما حالا از تیم ما جدا شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این بازی را بردیم اما در بازی هفته قبل مقابل تراکتورسازی هم با وجود اینکه شایسته پیروزی بودیم،‌اما نتیجه را واگذار کردیم. احترام خاصی برای قلعه‌نویی قائل هستم اما باید بگویم هفته گذشته نباید می‌باختیم. در بازی امروز هم که داور یک گل درست ما را قبول نکرد.

پورموسوی اظهار داشت: ما مشکلات مالی داریم، بازیکنانمان فداکارانه نه، اما با احساس مسئولیت و با قلب خود بازی می‌کنند. دلخوشی مردم در جنوب کشور به همین تیم‌های خوزستانی مانند فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان است.

وی عنوان کرد:‌من همیشه دوست دارم که تیمم هجومی بازی کند، به همین دلیل در مسابقات هم زیاد گل می‌زنیم و هم گل می‌خوریم. من به‌شخصه بازی تهاجمی را می‌پسندم که مردم هم از دیدن آن لذت می‌برند.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری