اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۲۹۷
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی‌توانم بگویم اگر مهدی رحمتی درون دروازه بود آن گل را نمی‌خورد.
۱۹:۲۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  حسن بیت‌سعید بعد از پیروزی استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهارداشت: خداراشکر به قولمان عمل کردیم و می‌دانستیم که بازی بسیار سختی با یک تیم ریشه‌دار داریم. خوشبختانه توانستیم از نقاط ضعف و قوت حریف استفاده کرده و 3 امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اگر رحمتی درون دروازه بود آن ضربه را می‌گرفت، گفت: نمی‌توان گفت اگر رحمتی درون دروازه بود توپ را می‌گرفت ولی من به شخصه به رحمتی احترام می‌گذارم. 

خبرنگاری گفت تا به حال 3 گل به استقلال زده‌ای و نظرت در این باره چیست؟ که بیت‌سعید گفت: فکر می‌کنم این لطف خدا و تلاش تمام بازیکنان استقلال خوزستان بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است از استقلال خوزستان جدا شود، گفت: این بحث‌ها دیگر تمام شده و ما نمی‌توانیم استقلال خوزستان را در این شرایط که باید به آسیا برود را رها کنیم.

وی در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی گفت: به نظرم تماشاگر به فوتبال جذابیت می‌دهد، بهتر است که تماشاگر در ورزشگاه باشد شاید تعدادی از تماشاگران استقلال دلشان با تیمشان نباشد اما این تیم، تیم محبوبشان است و مطمئناً به آن ضرر نمی‌رسانند. کمیته انضباطی باید به این موضوع توجه کند. ما خوب بازی کردیم اگرچه تماشاگر نبود اما به نظرم سکوها نباید خالی باشد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین