اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۲۸۶
هافبک ازبکستانی استقلال صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هدف آبی ‌پوشان عنوان کرد.
۱۸:۱۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سرور جپارف که با جدایی از لوکوموتیو راهی استقلال شد، با قراردادی یک و نیم ساله در تیم علیرضا منصوریان توپ خواهد زد.

هافبک ۳۴ ساله ازبک در گفت‌وگو با سایت اسپورت ازبکستان درباره حضورش در استقلال گفت: استقلال را به خوبی می‌شناسم. تیمی است که تاریخ بسیار قوی‌ای دارد و من می‌دانم که هواداران زیادی نیز در ایران دارم. دوست دارم پیروزی‌های زیادی را در کنار هواداران جشن بگیرم و بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

او درباره بازی در ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی بسیار بزرگ و زیباست. من وقتی در تیم ملی ازبکستان با ایران بازی داشتیم جو مخوف آن را تجربه کردم. آزادی ورزشگاه منحصر به فرد و ویژه‌ای است که برای حریفان بسیار ترسناک است.

استقلال باید چندی دیگر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به میدان برود. جپارف امیدوار است بتواند حضور موثری در لیگ و لیگ قهرمانان با استقلال داشته باشد. او درباره این بازی گفت: بازی با السد به هیچ وجه آسان نیست. اما ما حداقل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هدف قرار داده‌ایم. امیدوارم بتوانم خودم را به منصوریان اثبات کنم و در این بازی برای استقلال به میدان بروم.

استقلال بعد از ۱۶ بازی در لیگ برتر ۲۵ امتیاز کسب کرده و در جدول ۱۶ تیمی در رده پنجم قرار گرفته است.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین