اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۲۵۹
سرمربی فولاد گفت:‌ امیدوارم در فوتبال کشور شرایط برابری برای همه تیم‌ها فراهم شود‌ تا همه از فوتبال لذت ببریم.
۱۵:۵۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  نعیم سعدوای در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس درخصوص دیدار فردای دو تیم گفت: بازی حساسی نیست اما واقعیت این است که برنامه ما برای این بازی و آن را انتقال دادیم این است که در وهله اول با تیم قابل احترام و مدعی درجه یک بازی داریم و صاحب یک مربی درجه یک و بازیکنان باکیفیت است و تا اینجای کار به عنوان یک تیم مقتدر خودش را نشان داده است، اما ما هم فولاد هستیم و ابتدای فصل با وجود اینکه هنوز تیم‌مان شکل نگرفته بود در هفته دوم مقابل 70 هزار نفر با دست پر برگشتیم. روندمان رو به رشد بوده و بچه‌ها به خو باوری رسیده‌اند و از انگیزه و انرژی بالایی برخوردارند و آمادگی دارند یک بازی خوب و جذاب را ارائه دهند.

وی ادامه داد: فرق بازی رفت و برگشت این است که فردا میزبان هستیم و حمایت هواداران را داریم و شیران ما اجازه نمی‌دهند به سادگی هر تیمی به حیطه آنها تعدی کند و می خواهیم روز خوبی را رقم بزنیم.

سعداوی در مورد اینکه با وجود اختصاص 90 درصد گنجایش ورزشگاه برای هواداران فولاد به نظر می‌رسد این تعداد به ورزشگاه نیایند، گفت: وقتی پای چنین بازی‌هایی مطرح است، خودبه‌خود انگیزه لازم هم ایجاد می‌شود و ما فردا یک فاکتور مهم به اسم هواداران را داریم که می‌توانند انگیزه مضاعف را تزریق کنند و ما با حق قانونی‌مان که 90 درصد گنجایش ورزشگاه است یک روز خوب را رقم می‌زنیم.

وی گفت: نیازی نیست در خصوص حق طبیعی خود پیشنهاد بدهیم، این یک موضوع تعریف‌شده است و نمی‌دانم چرا هر بار باید این موضوع تکرار شود و تعجب می‌کنم. با این حال از هواداران می‌خواهم با تمام وجود از ساعات اولیه به ورزشگاه بیایند و مطمئن باشند که شیران جوانشان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی فولاد در مورد اینکه این تیم به سهمیه فکر می‌کند یا خیر، گفت: چنین دیدگاهی خوب است و نشان می‌دهد ما خیلی سختی کشیدیم تا به این جایگاه برسیم، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده، چون ما رویاهای بزرگی داریم و منتظر رقم خوردن روزهای بزرگ هستیم. از مجموعه فولاد تشکر می‌کنم که چنین نگاهی بین مسئولان وجود دارد و آنها حتی قه قهرمانی فولاد فکر می‌کنند. بنابراین همه دست به دست هم می‌دهیم تا روزهای خوبی رقم بزنیم، اما قرار هم نیست که این اتفاقات به یکباره رقم بخورد و باید تلاش کنیم تا ابتدا سطح توقعات را منطقی کنیم، اما تلاش می‌کنیم تا در هر بازی یک فوتبال جذاب را به نمایش بگذاریم و امیدواریم با حداکثر امتیاز همراه باشد.

سعداوی گفت: در نیم‌فصل ما هم نیاز به بازسازی داریم که در همین راستا 3 جای خالی در فولاد وجود دارد و ما به همین منظور یک لیست 15 نفره را دادیم تا 3 نفر از بین آنها جذب شود. پروسه جذب بازیکنان در فولاد تعریف شده است اما باید بپذیریم در این زمینه کند عمل می‌کنیم، اما همه تلاش می‌کنیم طی روزهای باقیمانده به آن هدفی که مشخص کرده‌ایم، زودتر برسیم.

وی در مورد حضور بازیکن خارجی به نام ارنست در این تیم گفت: رزومه او را بررسی کنید. او بازیکن باکیفیتی است اما 8-7 ماه دور بوده و باید هماهنگ شود و سپس از وجود او به عنوان یک بازیکن باکیفیت کمک می‌گیریم.

سعداوی در پایان گفت: می‌خواهم در مورد یک مطلب صحبت کنم که در خصوص آن بعد از بازی بیشتر توضیح می‌دهم. یک چیزهایی به فوتبال ما آسیب می‌زند، آن‌هم استفاده از امتیازات خاص و ویژه است که امیدوارم در  ادامه تلاش کنیم تا در یک محیط برابر رقابت کرده تا بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین