اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۲۱۶
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «امیدوارم مثل بازی رفت دوباره به استقلال گل بزنم.»
۱۱:۳۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن بیت‌سعید در مورد شرایط استقلال خوزستان برای بازی با استقلال اظهار داشت: «بچه‌ها از لحاظ روحی و فنی اماده این بازی هستند. ما انگیزه زیادی برای برد داریم و شرایط استقلال خوزستان در جدول طوری است که حتما باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.استقلال البته تیم پرقدرتی است که نیم فصل دوم را هم خوب شروع کرد ولی ما در تهران هم دنبال برد هستیم و باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

 

وی در خصوص اضافه شدن نانگ و آرش افشین به استقلال خوزستان و رقابت مهاجمان این تیم در خط حمله گفت: «آنها خریدهای خوبی برای تیم ما بودند و این یک آیتم خوب برای تیم ما است چرا که سبک بازی افشین و نانگ خیلی به درد استقلال خوزستان می‌خورد. امیدوارم که آنها در ادامه راه به تیم ما کمک کنند و عملکرد درخشانی داشته باشند.»

 

بیت سعید که در بازی رفت هر دو گل تیمش را مقابل استقلال تهران به ثمر رساند در خصوص شانس گلزنی‌اش در بازی فردا گفت: «چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی تلاش می کنم تا بازی تاثیرگذاری انجام دهم و امیدوارم دوباره به استقلال گل بزنم.»

 

بیت‌سعید در رابطه با جدایی رحیم زهیوی از استقلال خوزستان گفت: «من برای رحیم آرزوی موفقیت می کنم. من و او دوست صمیمی هستیم که با هم به سوسنگرد می رفتیم و برمی گشتیم. جالی خالی رحیم در استقلال خوزستان احساس می‌شود ولی امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد.»

 

او در خصوص اینکه آیا استقلال خوزستان می تواند با این شرایط در آسیا نتیجه بگیرد گفت: «شرایط بازی های آسیایی با لیگ برتر فرق می‌کند.ما برای این مسابقات روحیه و انگیزه بالایی داریم و مطمئن باشید در این مسابقات تیم متفاوتی از استقلال خوزستان خواهید دید.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری