اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۹۵
درباره دو بازیکن یک تیم تهرانی اخبار مایوس کننده ای به گوش می رسد. دو بازیکنی که یکی از آنها همین چند ماه قبل درگیر یک پرونده منکراتی بود!
۱۰:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در یکی از تیم های پرطرفدار تهرانی دو بازیکن یک خانه مجردی برای خود دست و پا کرده اند و خانه شان تبدیل به محل رفت و آمد از ما بهتران و پاتوق برخی همبازیان جوان شان شده است!

 

این دو بازیکن که یکی از آنها همین چند ماه قبل درگیر یک پرونده منکراتی بود، به دلیل حضور دائمی در فضای مجازی نه تنها از استراحت و خواب سر وقت افتاده اند که روابط هنجار شکنانه ای هم با برخی افراد پیدا کرده و خانه مجردی شان پاتوق شده است.

 

جالب این جاست که باشگاه هم می داند این دو بازیکن خانه مجردی دارند و گزارش تخلفات آنها به گوش باشگاه رسیده اما هیچ برخوردی با این دو بازیکن نمی شود چون باشگاه می ترسد این دو نفر روحیه و انگیزه خود برای بازی کردن را از دست بدهند!

 

متاسفانه باشگاه های ما در چاه نتیجه گرایی سقوط کرده اند و همه چیز را فدای نتیجه می کنند. خدا آخر و عاقبت این دو بازیکن را هم به خیر کند چون در تیم رقیب یکی از بازیکنان متاهل، خانه مجردی داشت و سرنوشت اش این شد که در لیست مازاد قرار گرفت چون رفت و آمد از ما بهتران به آن خانه مجردی کیفیت فنی این بازیکن را به شدت پایین آورد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: خانه مجردی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری