اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۸۰
استقلال پایتخت اگر امروز هم به مانند بازی قبل استقلال خوزستان را شکست دهد به طور جدی وارد دایره مدعیان خواهد شد.
۰۳:۲۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال پایتخت اگر امروز هم به مانند بازی قبل استقلال خوزستان را شکست دهد به طور جدی وارد دایره مدعیان خواهد شد. گرچه بازی‌های آینده بخصوص جدال‌های رودررو با مدعیان قهرمانی و بالاسری‌ها نیز اهمیت بیشتری دارد اما آبی‌ها با همین زمینه‌سازی‌ها و اندوخته‌های مقدماتی می‌توانند با روحیه بیشتری در میدان‌های آتی ظاهر شوند و چه بسا در هفته‌های پایانی لیگ به یکی از مدعیان قهرمانی هم بدل شوند. استقلال نسبت به نیم‌ فصل نخست عمیقا متفاوت شده و با حضور جباروف بزرگ و تیموریان با تجربه می‌تواند حرف‌های بسیاری بزند. ضمن اینکه خود منصوریان هم رو به بازیکنانی آورده که کارایی بیشتری برایش دارند که این نوید روزهای خوبی را برای استقلال می‌دهد.

چهره ویژه
امید نورافکن
در غیاب امید ابراهیمی، وظیفه سنگینی به دوش دارد. نورافکن اگر امروز بتوان نقش یک هافبک دفاعی را به خوبی بازی کند، به یکی از مدعیان حضور در ترکیب استقلال بدل خواهد شد. نورافکن یکی از آینده‌دارترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود.


آرش افشین
یک هفته‌ای هست به استقلال خوزستان بازگشته و شاید امروز یکی از چهره‌های ویژه تیمش لقب بگیرد. البته افشین در استقلال که بود هرگز آمادگی لازم را نداشت اما ممکن است حساسیت تقابل با تیم سابق او را به تحرکی تازه وادارد.


ترکیب احتمالی
میزبان: دروازه‌بان: سیدحسین حسینی - مدافعان میانی: مجید حسینی، لئوناردو پادوانی - مدافعان کناری: یعقوب کریمی، خسرو حیدری – هافبک‌ها: فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، امید نورافکن - مهاجمان: بهنام برزای، کاوه رضایی

میهمان : دروازه‌بان: وحید شیخ‌ویسی - مدافعان میانی: محمد طیبی، دانیال ماهینی - مدافعان کناری: فرشاد سالاروند، پیمان شیرزادی - هافبک‌ها: سلمان بحرانی، مهدی مومنی، حسن بیت‌سعید، علی‌اصغر عاشوری - مهاجمان: آرش افشین، نانگ
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری