اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۶۷
مربی سازنده استان تهران گفت: در ایران یکسری از مربیان سازنده شده‌اند و یکسری دیگر هم برنده.
۰۲:۳۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول دهقان‌نژاد در گفت‌وگویی درباره انتخابش به عنوان برترین مربی کشور در کشتی آزاد گفت: زمان زیادی را در باشگاه‌های چهاردانگه و گلستان برای آموزش به کشتی‌گیران چهار رده سنی از نونهالان و نوجوانان تا جوانان و بزرگسالان اختصاص می‌دهم و در هر چهار رده شاگردانم عناوین قهرمانی زیادی را به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: در نوجوانان جهان امیرحسین مقصودی، طلا گرفت و در بزرگسالان حسن رحیمی در المپیک سوم شد. در مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور جوانان نیز فرهاد عبدی قهرمان شد. خوشبختانه در سال‌های اخیر و با حضور رسول خادم کار پسندیده‌ای انجام می‌شود و مربیان سازنده در سراسر کشور مورد توجه قرار می‌گیرند. خدا را شکر اوضاع نسبت به قبل بسیار بهتر شده است، اما هنوز نیازمند حمایت‌های بیشتری هستیم.

مربی سازنده کشتی استان تهران تصریح کرد: نیازمند حمایتی مانند حمایت از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی هستیم. هر قدر حمایت بیشتر باشد انگیزه ما نیز برای کار کردن و تحویل کشتی‌گیران آماده به تیم ملی بیشتر می‌شود. اگر مربیان سازنده کار نکنند، باشگاه‌ها تعطیل می‌شوند و تیم ملی هم دچار مشکل می‌شود. مخالف سیستم گلخانه‌ای هستم چرا که معتقدم کشتی‌گیر باید در باشگاه ساخته شده و آماده تحویل تیم ملی شود که شرط آن حمایت از مربیان سازنده است.

دهقان‌نژاد ادامه داد: در هر صورت مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود، اما کشتی‌گیری که با کیفیت است باید تحویل تیم ملی شود تا کار مربیان در اردوها آسان‌‌تر باشد. مربیان سازنده مانند موتور ماشین هستند. من که نمی‌توانم مشکلاتم را با سازمان آب و یا اداره برق مطرح کنم. مسئولان بالا دستی ما اداره کل ورزش استان تهران هستند، اما متأسفانه یکسری مربیان سازنده شده‌اند و یکسری دیگر هم برنده!

وی درباره گلایه‌هاش مبنی بر عدم دعوت از او در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیکی استان تهران با وجود کسب مدال توسط حسن رحیمی در المپیک گفت: در این مراسم حق من نادیده گرفته شد؛ گلایه من از اداره کل ورزش تهران بود که هیچ توجهی به مربیان خود ندارد. هیچ فردی بعد از المپیک حتی یک تلفن محبت‌آمیز هم به ما نزد. تمام استان تهران یک نماینده در المپیک داشت که حتی با وجود اینکه رحیمی موفق به کسب مدال در المپیک شد باز هم توجهی نکردند و کوچکترین اهمیتی ندادند.

وی خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه نسبت به فدراسیون‌های قبلی رسول خادم اهتمام و توجه بیشتری به مربیان کشتی در باشگاه‌ها دارد و با در نظر گرفتن حق سفره و اعزام آنها به مسابقات مهم انگیزه را به آنها بازگردانده است، اما نمی‌دانم چرا مسئولان ورزش استان تهران ما را نادیده می‌گیرند. من مدیون یعقوب نجفی‌جویباری هستم که زحمت زیادی برای من کشید. او به گردن کشتی تهران و ملی حق زیادی دارد و اینجا از او تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: المپیک
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری