اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۳۰
مربی فوتبال ایران گفت: پرسپولیس با مهره‌های خوبی که جذب کرده در آسیا مدعی است.
۲۰:۴۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| اکبر میثاقیان در حاشیه کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال گفت: کلاس‌هایی که برگزار شد بسیار عالی بود و همه از آن بهره بردند. البته زمان برگزاری کلاس‌ها خوب نبود چرا که همه تحت فشار و استرس مسابقات بودند. این کلاس‌ها بسیار خوب است چرا که مربیان کنار یکدیگر جمع می‌شوند و کدورت‌‌ها رفع می‌شود. همچنین تبادل نظر هم صورت می‌گیرد. هر چند من سن و سالم زیاد است اما مربیان بسیار جوان و باهوشی در این کلاس‌ها حضور داشتند.

وی در مورد اینکه چه مسائل فنی در این کلاس‌ها مطرح می‌شد، عنوان کرد: در کنار مسائل روز دنیا موضوعاتی مثل بدنسازی و مباحث علمی فوتبال بارها مورد بحث قرار گرفت و ما این مسائل را یاد گرفتیم. هر چند ما بدنساز نیستیم اما مدرس حاضر در کلاس تاکید می‌کرد برای داشتن هماهنگی بیشتر و کار بهتر نیاز است این مباحث آموزش داده شود. 

میثاقیان در مورد اینکه چرا فوتبال ایران در سطح باشگاهی نمی‌تواند در آسیا به موفقیت برسد، عنوان کرد: تیم‌های ما معمولا به جمع 4 یا 8 تیم آسیا راه پیدا می‌کند. به هر حال تیم‌های قطری، ژاپنی  و کره‌ای چه از لحاظ مالی وچه از لحاظ مهره‌ای در شرایط بهتری قرار دارند. ما هم روز به روز بهتر خواهیم شد. تیم ملی ایران چند سالی است که در سطح اول آسیا قرار دارد و این خودش یک پیشرفت است. مدرس حاضر در کلاس هم بارها اعلام کرد فوتبالیست‌های ایرانی استعداد بسیار خوبی دارند. شما می‌بینید خیلی از بازیکنان ما در حالی که در مدارس فوتبال و آکادمی شرکت نکردند توانستند فوتبالیست‌های قوی شوند. 

وی در مورد اینکه چه زمانی باشگا‌ه‌های ایران به سطح خوبی خواهند رسید، گفت:‌این مسئله به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد. 

مربی فوتبال ایران در مورد اینکه چرا باشگاه‌ها با بازیکنان میلیاردی قرارداد می‌بندند ولی از این نفرات استفاده نمی‌کنند، تصریح کرد: چه چیزی باید بگویم. این سؤالی است که باید از خود باشگاه‌ها و مربیان بپرسیم. مربی گاهی بازیکنی را با شرایط خوب جذب می‌کند اما گاهی مشکلات روحی و آسیب‌دیدگی باعث می‌شود آن مهره نتواند کیفیت خوبی ارائه دهد. هیچ وقت مربی بازیکنی را بی‌دلیل با قیمت بالا جذب نمی‌کند که او را روی نیمکت بنشاند. البته این موضوع را باید از خود مربیان بپرسید. اکنون تیمی مثل پرسپولیس با جذب مهره‌های بسیار قوی می‌تواند در آسیا مدعی باشند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری