اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۱۱۷
مدیرعامل باشگاه استقلال برای پیوستن آندرانیک تیموریان به جمع شاگردان منصوریان شرط جالبی گذاشته است.
۱۹:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که قرار بود امروز آندو تیموریان بازیکن نیم فصل اول ماشین سازی به باشگاه استقلال برود تا ضمن انجام مذاکرات نهایی با این تیم قراردادش را به امضا برساند اما با رفتن رضا افتخاری از محل باشگاه استقلال و حضورش در مسابقات فوتسال این قضیه منتفی شد. نه تنها بستن قرارداد تیموریان به خاطر نبودن افتخاری کنسل شده بلکه مدیر آبی‌ها حرف‌های جدیدی هم در مورد تیموریان زده است. حرف‌هایی که تا امروز مطرح نبوده و مشخص نیست به چه دلیل به یکباره رسانه‌ای می‌شود.

 

افتخاری گفت:«آندو برای پیوستن به استقلال باید ابتدا در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کند و سپس در کلینیک دکتر نوروزی تست های نهایی را پشت سر بگذراند و پس از آن با استقلال قرارداد امضا کند.»


این در حالی است که آندو تا هفته گذشته در ترکیب ماشین‌سازی بازی می کرد و مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد و همچنین تا امروز که موعد ثبت قرارداد رسمی بوده بحثی از تست ایفمارک مطرح نبوده است. می‌شود با نگاه خوش‌بینانه گفت که همه این مراحل فقط یک تست ساده است و می‌شود بدبینانه‌تر نگاه کرد و گفت که بعضی از شایعاتی که در مورد عدم علاقه بعضی از مدیران به حضور آندو در استقلال شنیده می‌شود باعث این حرفهای جدید شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیموریان استقلال
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید رضا از البرز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
چرا امسال با این مدیریت ضعیف میخواهند استقلال را نابود کنند بیست روز سر نقل و انتقالات هوادار را هر روز سر در گم کرده اند در حالی که سروش رفیعی با کیفیت یک روزه با پرسپولیس می بندد خدا کنه زودتر این افتخاری از استقلال بره تا تیم رو نابود نکرده !
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری