اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۸۹
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تجربه سه بازی بدون هوادار را داشتیم و از این مسئله ضربه خورده‌ایم به همین خاطر فردا سعی می‌کنیم از شرایط بهترین استفاده را بکنیم و برای برد به میدان می‌رویم.
۱۶:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان به نشست خبری قبل از بازی با استقلال نیامد و دستیارش سیروس نعمتی‌نژاد در این نشست گفت: پس از باخت مقابل تراکتورسازی تمرینات خوبی انجام دادیم تا در بازی فردا مقابل تیم بزرگ استقلال خوب ظاهر شویم. بازی زیبا با حضور تماشاگران زیباتر می‌شود اما تجربه بازی بدون هوادار داشته‌ایم که از این مسئله ضربه خورده‌ایم.

وی افزود: تجربه سه بازی بدون هوادار را داشتیم و از این مسئله ضربه خورده‌ایم به همین خاطر فردا سعی می‌کنیم از شرایط بهترین استفاده را بکنیم و برای برد به میدان می‌رویم.

مربی استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش آمار گل خورده بسیار بدی دارد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال جذب یک دفاع وسط خوب هستیم. در جریان مسابقات بدشانسی هم آورده‌ایم و گاهی شرایط به این شکل پیش می‌رود با 20 گل خورده شرایط دفاعی ما بد است.

نعمتی‌‌نژاد در مورد نقل و انتقالات نیم فصل گفت: با گرفتن آرش افشین و نانک و مصطفی ماهی چیزی که مد نظرمان بوده در نیم‌فصل اتفاق افتاده. تنها یک دفاع وسط خوب می‌خواهیم که صحبت‌های لازم را در این مورد کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه با توجه به از دست دادن بازیکنان ستاره استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، گفت: وقتی در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنیم فقط یک تیم باشگاهی نیستیم. نماینده کل کشور در این مسابقات هستیم. وظیفه داریم ازفوتبال کشورمان دفاع کنیم. بازیکنان خوبی داریم. در بازی با تراکتورسازی در هفته قبل اگرچه یک بر صفر باختیم اما سه چهار موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تراکتورسازی نصیب‌مان شد که هیچ تیمی مقابل تراکتورسازی در چنین وضعیتی قرار نگرفته بود. تیم ما در آسیا جوابگو خواهد بود و از شرف و اعتبار فوتبال ایران در اسیا دفاع می‌کنیم.

مربی استقلال خوزستان در ادامه به وضعیت آرش افشین گفت: آرش بازیکن باتجربه و حرفه‌ای است و در این دو هفته کمکش کردیم که بدنش به شرایط ایده‌آل برسد. او پنج شش روز در نیم‌فصل خوب تمرین نکرده بود.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری