اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۸۸
اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آستانه استعفا قرار گرفتند.
۱۶:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مشکلات مالیاتی باشگاه پرسپولیس به مهمترین دغدغه مدیران این مجموعه تبدیل شده است.

 

اخیرا جلسه ای مهم میان مدیران این باشگاه و نمایندگان سازمان مالیاتی برگزار شد و این باشگاه با اولتیماتومی جدی روبرو گشت.

 

مدیران پرسپولیس در حالی با این اولتیماتوم روبرو شدند که نقشی در انباشته شدن مالیات این باشگاه نداشته اند و مبلغ نزدیک به 90 میلیارد بدهی مالیاتی این مجموعه، حاصل مدیریت های قبلی است.

 

مذاکرات ابتدایی برای گرفتن فرصت از اداره مالیات آغاز شد اما خیلی زود اتفاقی که کسی در باشگاه انتظار آن را نداشت رخ داد.

 

نامه توقیف اموال و برداشت پول از حساب مدیران باشگاه پرسپولیس برای علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه و اعضای هیات مدیره شوک آور بود زیرا آنها نقشی در این ماجرا نداشتند و تنها به دلیل عنوان حقوقی شان پاسوز بحث مالیاتی باشگاه شدند.

 

توقیف خودروهای شخصی مدیران باشگاه اولین اقدام بود و حتی خودروی یکی از مدیران باشگاه توقیف شد و علی اکبر طاهری نیز در آستانه این اتفاق قرار گرفت.

 

جعفر کاشانی، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا زادمهر و فرشید گلزاده نفرات اصلی مورد نظر اداره مالیات بودند و جالب آنکه حسین کلانی پیشکسوت باشگاه که عملا نقشی در بحث مدیریتی پرسپولیس ندارد با مشکلاتی روبرو شد و اموال وی نیز در آستانه توقیف قرار گرفت زیرا وی از گذشته عضو هیات مدیره دانشگاه پرسپولیس(دانشگاهی که در دوره مدیریت محمد رویانیان آغاز بکار کرد) بوده و حالا اتوماتیک وار وارد بحث مالیاتی باشگاه شده است.

 

نامه های توقیف خودرو و برداشت پول از حساب های شخصی مدیران باشگاه پرسپولیس اکنون در دست آنهاست اما آنها که حیرت زده به این اتفاقات می نگرند نمی دانند چه کاری باید انجام دهند و در واقع خود را قربانی مالیات نجومی ای می دانند که به آنها ارث رسیده و نقشی در ایجاد آن نداشته اند.

 

موضوع دیگری که آنها را در این وانفسا نگران کرده اضافه شدن ماهی 2/5 میلیارد تومان جریمه به این مبلغ هنگفت است.

 

اتفاق عجیب و دور از انتظار برای مدیران باشگاه پرسپولیس، برداشت مبالغی از حساب های آنها بوده است؛ بطور مثال مبلغی در حدود 27 میلیون تومان طی روزهای اخیر از حساب یکی از مدیران این باشگاه برداشت شده و حسین کلانی نیز که عضو هیات مدیره دانشگاه پرسپولیس است با این اولتیماتوم که شاید طی 48 ساعت آینده از حسابش برداشت صورت بگیرد روبرو شده است.

 

این مسایل البته به گوش وزیر ورزش و جوانان رسیده است و وی در اقدامی فوری مشکل مسدود بودن حساب های را حل کرده اما اتفاقات اخیر سخت مدیران باشگاه را نگران کرده و آنها که معتقدند بدون چشمداشت مالی به این مجموعه اضافه شده و حقوقی نیز دریافت نمی کنند، نمی خواهند چنین مسایلی که زندگی شخصی شان را نیز تحت تاثیر قرار داده را تحمل کنند.

 

بر همین اساس تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه بر این است که از سمت خود استعفا کنند.

 

در آخرین نشست مدیران باشگاه این تصمیم مطرح شد و اگر ظرف روزهای آینده اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس با شوکی بزرگ روبرو خواهد شد و همه مدیران این تیم رسما کناره گیری می کنند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین