اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۸۵
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است نوسان‌های این تیم در این فصل،‌ نگران‌کننده است.
۱۵:۳۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود فکری در خصوص شرایط تیم استقلال و ارائه بازی نه چندان خوب مقابل نفت تهران گفت: نمی‌دانم دلیل افت و خیزهای استقلال چیست اما در مجموع نگران‌کننده است. استقلال تیمی نیست که هواداران آن فقط بخواهند در لیگ برتر بماند. هواداران انتظار دارند آبی‌پوشان بازی‌های زیبایی به نمایش بگذارند و جزو 5،4 تیم اول جدول باشند.

 

وی افزود: اینکه استقلال یک بازی خوب ظاهر می‌شود و در چند مسابقه، متوسط یا بد بازی می‌کند، نشانه خوبی نیست. کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال باید مشکلات داخلی این باشگاه را حل کنند. البته ما بیرون باشگاه هستیم و از مسائل داخلی باشگاه خبردار نیستیم اما استقلال در این فصل نوسان‌های زیادی داشته که اگر ادامه داشته باشد، نمی‌توان امیدوار بود که این تیم بازی‌های تماشاگرپسندی ارائه دهد و به رتبه‌های بالایی جدول برسد. اگر مشکلات حل شود، استقلال توانایی این را دارد که در نیم‌فصل دوم، بازی‌های بهتر به نمایش بگذارد.

 

فکری درباره عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد: فکر نمی‌کنم استقلال چه در ابتدای فصل و چه در تعطیلات نیم‌فصل، بازیکنان مد نظرش را جذب کرده باشد و بازیکنان جدید توانسته باشند به استقلال کمک کنند. امیدوارم بازیکنانی که به استقلال آمده و می‌آیند، بتوانند مشکلات را در برخی پست‌ها در زمین برطرف کنند.

 

کاپیتان پیشین استقلال در این مورد که گفته می‌شود حضور جپاروف و آندو تیموریان باتجربه صرف نظر از توانایی‌های فنی، برای تیم جوانی چون استقلال مفید نخواهد بود، خاطرنشان کرد: بازیکنانی هستند که می‌توانند تا 37 سالگی به خوبی بازی کنند. مهم این است که بازیکنان بتوانند توانایی‌های خود را نشان و خود را با محیط خود مطابقت دهند. این دو بازیکن، اسم‌های بزرگی دارند اما باید ببینیم می‌توانند توانایی‌های خود را در زمین نشان دهند یا خیر.

 

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اختلافات کارلوس کی‌روش با برانکو و فدراسیون فوتبال گفت: این اظهارنظرها، شخصی است و من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال فکری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری