اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۸۳
سرمربی پرسپولیس قصد دارد با چند جابجایی تیمش را به دیدار با فولاد بفرستد. او برای این بازیکن هم اعتقادی به اوکراینی ها ندارد.
۱۵:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر روز چهارشنبه باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود. فولادی که در هفته های اخیر جان گرفته و با درخشش بازیکن پیشین پرسپولیس در ترکیب خود توانسته از قعر جدول فاصله بگیرد و اگر همین روند را حفظ کند می‌تواند حتی نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داشته باشد.

پرسپولیس در حالی تنها با پنج گل خورده در لیگ بهترین خط دفاع رادر اختیا ردارد که فولاد تنها تیمی بوده که موفق شده در ورزشگاه آزادی دروازه تیم برانکو را باز کند.

اما کار برای تیم برانکو در شرایطی سخت می‌شود که این مربی سه مهره اصلی اش را در اختیار ندارد. محسن ربیع خواه و رامین رضاییان مصدوم هستند و فرشاد احمدزاده نیز به علت دریافت کارت قرمز در بازی برابر سایپا در هفته گذشته محروم است.

سرمربی پرسپولیس در حالی به دنبال حل معمای جایگزنی بازیکن برای بازی با فولاد است که در طول فصل به غیر بازی این تیم در جام حذفی تا به حال مجبور به ایجاد تغییرات زیاد در ترکیب تیمش نشده است. وی برای این بازی قصد ندارد از دو بازیکن اوکراینی اش استفاده کند.

برانکو ایوانکویچ برای این مسابقه حساس حسین ماهینی را به دفاع چپ خواهد فرستاد تا از محرمی جوان در دفاع راست استفاده کند تا معادلات برای خط دفاع پرسپولیس حل شود.

اما معمای اصلی در فاز هجومی تیم است جایی که مرد کروات بازیکن ثابتش یعنی فرشاد احمدزاده را در اختیار ندارد. برانکو برای پر کردن جای خالی احمدزاده وحید امیری را که در بازیهای گذشته از او به عنوان مهاجم مکمل استفاده می‌کرد را یک خط به عقب خواهد فرستاد تا علی علیپور را در خط حمله به کار بگیرد بدین ترتیب امیری نیز در میانه میدان در کنار سروش رفیعی، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 روز چهارشنبه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین