اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۵۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای بازی فردا مقابل حریف تهرانی از این تیم حداقل امتیاز را می‌خواهیم.
۱۳:۰۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سیدسیروس پورموسوی در پایان کلاس‌های مربیگری در این خصوص گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش تشکر می‌کنم. خدا را شکر این کلاس‌ها برگزار شد و می‌تواند در آینده به فوتبال ایران کمک کند. معتقدم هر سرمربی نیاز است در خصوص هر موضوعی اطلاعات داشته باشد به خصوص علم بدنسازی که بسیار مهم است اما در این کلاس به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

وی در مورد اینکه چرا تیم ملی ایران در آسیا اول است اما باشگاه‌ها نمی‌توانند در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرند، گفت: بحث نوع نگاه و امکانات است. باشگاه‌های آسیایی میلیاردی هزینه می‌کنند و تیمی مثل السد ژاوی را می‌خرد اما ما باید به اندازه خودمان و امکاناتی که داریم تلاش کنیم و به داشته‌هایمان بها بدهیم و به همین دلیل این فاصله‌ها به وجود می‌آید.

پورموسوی در مورد بازی با استقلال گفت: ابتدا از همکارانی که در غیاب من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی فردا حداقل امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: این موضوع تاثیر خود را دارد اما ما به دنبال بازی زیبا هستیم. با این حال بدون تماشاگر بودن می‌تواند انگیزه بازیکنان را پایین بیاورد.

وی در مورد مشکلات به وجود آمده برای استقلال خوزستان گفت: برگشت به عقب قشنگ نیست. ما مظلوم واقع شدیم اما نگاه‌مان به آینده و رو به جلو است. تا الان باید یک سوم مطالبات پرداخت می‌شد اما کل دریافتی‌مان یک میلیارد بوده که بین بازیکنان تقسیم شده است. ما 4-5 بازیکن را از دست دادیم و 4-5 بازیکن آوردیم که امیدوارم در ادامه راه کمک‌مان کنند.

پورموسوی در مورد اینکه چرا برخی تیم‌ها مثل استقلال بازیکن میلیاردی مثل حاج‌محمدی و غیره را می‌گیرند اما از آنها استفاده نمی‌کنند، گفت: این نگاه مربی است که یک بازیکن چقدر می‌تواند کمک کند. برخی تیم‌ها برای اینکه بازیکنان بزرگ به تیم‌های دیگر نروند آنها را در تیم خود جمع می‌کند که استفاده‌ای از آن نمی‌شود اما ما هر فردی که بگیریم از او استفاده می‌کنیم. البته برخی قراردادها هم برای فصول گذشته است که نمی‌توان آنها را فسخ کرد.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری