اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۳۱
هافبک ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس از تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی پیشنهاد دارد.
۱۰:۴۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود شجاعی، هافبک ملی‌پوش پانیونیوس یونان بعد از رفتن کریم انصاری‌فرد از این تیم همچنان به روزهای درخشانش در این تیم یونانی ادامه می‌دهد، هرچند که سرنوشت ماندن یا رفتن مسعود از این تیم مشخص نیست.

طبق قوانین پنجره زمستانی نقل و انتقالاتی 30 ژانویه بسته می‌شود و تا پایان این مهلت، امکان هر نوع اتفاقی برای شجاعی در پانیونیوس وجود دارد.

شجاعی در تیمش در یونان در شرایط خوبی به سر می‌برد؛ از ثبت گل‌های سرنوشت‌ساز تا پا‌س گل‌های حساسی که پیروزی را برای این تیم به ارمغان می‌آورد. بر همین اساس این بازیکن با وجود داشتن چندین پیشنهاد از یونان و سایر کشورها قصد ندارد عجله کرده و می‌خواهد برای ادامه بازیگری خود در نهایت آرامش بهترین تصمیم را بگیرد.

در این بین مسعود شجاعی قصد دارد شرایط پانیونیوس را بعد از رفتن انصاری‌فرد نیز بسنجد که البته اولین تجربه در غیاب مهاجم ایرانی تجربه‌ای موفق بود و شب گذشته پانیونیوس موفق شد آترومیتس را با پاس گل شجاعی شکست داده و به رده دوم جدول برسد.

به گزارش فارس، شجاعی علاوه بر اینکه از چند تیم یونانی برای نیم فصل دوم رقابت‌ها پیشنهاد دارد از تیم‌های دسته اولی انگلیس و اسپانیا نیز پیشنهاد دارد و امکان دارد این بازیکن ملی‌پوش برای ادامه بازیگری خود راهی یکی از 2 کشور شود.

بر همین اساس باید تا 30 ژانویه صبر کرد تا تکلیف یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایرانی برای ماندن یا رفتن از تیم یوانانی مشخص شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: شجاعی تیم ملی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری