اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۲۹
مربی بلغاری یک بار دیگر به جمع گزینه های هدایت تیم ملی والیبال ایران بازگشت.
۱۰:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| چندی پیش فدراسیون والیبال ایران مذاکرات خود را رادوستین استویچف بلغاری را برای قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران آغاز کرد. در حالی که این مذاکرات به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شد، اما طرفین نتوانستند با هم به توافق برسند.

در حالی که فدراسیون والیبال حالا گزینه‌هایی مانند بروتو، کولاکوویچ و وبر را معرفی کرده است خبر می‌رسد استویچف یک بار دیگر به جمع این گزینه‌ها برگشته است. به این ترتیب گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران به 3+1 تبدیل شدند و باید دید که سرانجام کدام گزینه سکان دار والیبال ایران خواهد شد.

رادوستین اسوتوسلاوف استویچف 47 ساله جوان‌ترین گزینه مورد نظر فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی است. وی که در دوران بازیگری خود در باشگاه‌های بلغارستان، اسپانیا، اتریش، فرانسه و صربستان بازی می‌کرد، از سال 2003 به مربیگری روی آورد و در این مدت در تیم‌های مختلفی حضور داشته که بیشتر آنها باشگاهی بوده‌اند. استویچف فقط در سال‌های 2010 تا 2012 سرمربی تیم ملی بلغارستان بود.

بیشترین افتخارات استویچف با ترنتینوی ایتالیا به دست آمده است. او که در دوره اول مربیگری خود در این تیم سه بار لیگ قهرمانان و چهار بار جام باشگاه‌های جهان را فتح کند، پس از یک سال دوری از این تیم، از سال 2014 به ترنتینو بازگشت و توانست نقره لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که پنجمین مدال او در این مسابقات بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری