اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۲۴
سرمربی تیم‌ملی قطر نگران حضور بازیکنان ملی‌پوش قطر در لیگ قهرمانان آسیا است و او حضور ۴ تیم قطری در لیگ قهرمانان را تهدیدی برای عنابی عنوان کرد.
۱۰:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| خورخه فوساتی، سرمربی تیم‌ملی قطر روز گذشته تمریناتش را به همراه عنابی از سر گرفت تا خود را برای دیدار تدارکاتی مقابل مولداوی آماده کند.

فوساتی درباه وضعیت تیم‌ملی قطر در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما دیدار مقابل مولداوی را تدارک دیدیم تا بازیکنان بار دیگر کنار هم جمع شوند. مشکل اساسی ما در ماه مارس است زیرا هنوز برنامه ما برای تیم ملی مشخص نیست زیرا 4 تیم قطری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت دارند و این کار ما را سخت کرده است و به نوعی در صورت راه یابی دو تیم السد و الجیش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بحران مواجه خواهیم شد و تهدیدی برای تیم‌ملی قطر است.

وی افزود: از فدراسیون قطر درخواست کردیم تا دومین دیدار تدارکاتی خود در تاریخ 8 یا 9 مارس را با تیم قدرتمندی به اندازه‌های تیم ملی ایران برگزار کنیم زیرا در این بازی تمام بازیکنان ملی‌پوش حضور دارند و این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. بازی سوم خود را نیز با وجود اینکه بازیکنان برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه‌های خود بر می‌گردند در نتیجه بدون بازیکنان اصلی برابر یک تیم قطری صف آرایی خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین