اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۱۶
دبیر فدراسیون کشتی گفت: به هیچ کشتی‌گیری اجازه حضور در مسابقات کشورهای دیگر را نداده‌ایم.
۰۹:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا لایق در گفت‌وگویی، درباره جریمه بشیر باباجان‌زاده گفت:‌ بر اساس قوانین اتحادیه جهانی هر کشتی‌گیری که دوپینگش مثبت شود باید 20 فرانک سوئیس پرداخت کند و این موضوع مربوط به شخص است و فدراسیون مسئولیتی در قبال آن ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال اگر باباجان‌زاده این جریمه را پرداخت نکند فدراسیون کشتی باید آن را متقبل شود، گفت: این موضوع را به اطلاع باباجان‌زاده رسانده‌ایم و امیدواریم خودش جریمه‌اش را پرداخت کند در غیر این صورت همانطور که گفتید اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی را به رسمیت می‌شناسد و ما باید این جریمه را پرداخت کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی درباره حضور یک کشتی‌گیر ایرانی دیگر در مسابقات قهرمانی آذربایجان و اینکه آیا فدراسیون به او مجوز داده است یا نه،‌ گفت: به هیچ کشتی‌گیری اجازه حضور در مسابقات کشورهای دیگر نداده‌ایم. شاید آن شخص شرایط تبعیت در آن کشور را پذیرفته است و می‌خواهد از این پس زیر پرچم آذربایجان به میدان برود و شهروند این کشور شده است.

لایق تصریح کرد: این موضوع در اختیار ما نیست که بخواهیم مقابل آن بایستیم، اما فدراسیون به هیچ کشتی‌گیری رضایت‌نامه نداده است. البته خیلی‌ها هم بدون رضایت‌نامه رفته‌اند و این موضوع در اختیار ما نیست. اگر هم او بخواهد در مسابقات بین‌المللی به میدان برود باید مطابق قوانین اتحادیه جهانی کشتی عمل کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری