اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۰۰۵
نفر پنجم هیات مدیره استقلال هنوز مشخص نشده است.
۰۳:۰۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| نفر پنجم هیات مدیره استقلال هنوز مشخص نشده است. بعد از فوت منصور پورحیدری یک صندلی در هیات مدیره استقلال خالی ماند. 14 آبان ماه پورحیدری بعد از اینکه برای مدت‌ها در بستر بیماری به سر می‌برد سرانجام جمع استقلالی‌ها را ترک کرد و استقلال دیگر پدر خود را ندارد.
جدا از اینکه پورحیدری ویترین افتخارات استقلالی‌ها بود با رفتنش یکی از صندلی‌های هیات مدیره استقلال خالی ماند و چون مسوولان استقلال نمی‌توانستند شتابزده شخصی را جایگزین او کنند به مسعود معینی این مسوولیت را دادند تا به جای پورحیدری هم رای دهد. بعد از آن برای گزینه جایگزینی پورحیدری اسم‌های مختلفی مطرح شد که مهم‌ترین آن حضور فریده شجاعی به جای همسرش بود اما شجاعی از همان ابتدا اعلام کرد که قصد ندارد وارد کارهای اجرایی فوتبال شود. با رد این مسوولیت از جانب همسر پورحیدری برای مدت‌ها مساله جانشینی پورحیدری مسکوت ماند و در این مدت به دلیل اختلافاتی که بین اعضای هیات مدیره به وجود آمد و نتیجه نگرفتن‌های استقلال حتی مسعود معینی در مقطعی استعفای شفاهی داد هرچند که این استعفا چندان عمر طولانی نداشت و معینی خیلی زود استعفای خود را پس گرفت و در هیات مدیره ماند. دیگر اعضا هم از (زمانی )یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که بیش از بقیه مصاحبه می‌کرد خواستند که در مورد مسائل فنی صحبتی نکند.
در این مدت هم هیچ اتفاقی برای صندلی خالی هیات مدیره نیفتاد تا اینکه گفته شد وزیر ورزش قصد دارد نفر پنجم هیات مدیره را از بین پیشکسوتان استقلال انتخاب کند. با این ذهنیت اسم‌های علی جباری و جواد قراب بر سر زبان‌ها افتاد که این خبر هم توسط هیچ مسوولی تایید نشد و همچنان هیات مدیره استقلال بدون حضور عضو پنجم به کار خود ادامه می‌دهد.
البته هیات مدیره استقلال در این چند وقت اخیرچندان فعال نبوده است و این اتاق فکر به نظر می‌رسد با بروز یک حاشیه به فکر برگزاری جلسه می‌افتد. اعضای هیات مدیره استقلال باید به فکر فرد جدیدی باشد و در نیم فصل دوم استقلال نمی‌تواند با نفرات فعلی به کار خود ادامه دهد. شاید هم غیر از عضو پنجم، تغییراتی هم در آینده در بین هیات مدیره استقلال ایجاد شود. فعلا مواردی که مطرح شد در حد همان گمانه‌زنی باقی می‌ماند تا اینکه مجمع تشکیل جلسه دهد و فکری برای صندلی خالی هیات مدیره استقلال بکند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین