اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۸۹
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازیکن تستی ما خیلی زود فهمید در فوتبال ایران حاشیه‌ به متن برتری دارد.
۰۲:۰۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا درویش در گفت و گویی، در مورد اختلاف شدید بین حسین فرکی سرمربی و ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا گفت: ابراهیم صادقی ستون تیم است. او یکی از بی‌بدیل‌ترین بازیکنانی است که در تاریخ فوتبال ایران دیده‌ام. حتی وقتی در ترکیب اصلی تیم هم قرار ندارد همواره حامی تیمش است. او حتی به بازیکنان هم مشاوره می‌دهد و دلش با تیم است. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود فرکی با صادقی مثل محرم نویدکیا مشکل پیدا کرده گفت: این را از کسانی بپرسید که این حرف‌ها را ترویج می‌دهند. این مساله که می‌گویند، اصلا در تیم ما اصلا وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد بازی با ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: ذوب آهن تیم قدرتمند و خوبی است و بازیکنان تیم ما هم با تمریناتی که داشته‌اند به انسجام رسیده‌اند.

درویش در مورد اینکه در صورت شکست خانگی مقابل ذوب آهن بازیکنان سایپا جریمه می‌شوند یا نه، گفت: باید ببینیم بازی در چه مسیری پیش می‌رود. تیم ما برای رسیدن به موفقیت وارد میدان می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد رفتار عجیب بازیکن تستی این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس که خود را به خبرنگاران و هواداران گادوین منشا مهاجم سرشناس پیکان معرفی کرد  و حتی با نشان دادن اعدادی مثل و 4 و 6 با هواداران پرسپولیس عکس یادگاری گرفت، گفت: این بازیکن تستی هم خیلی زود فهمیده در فوتبال ایران حاشیه‌ها به متن برتری دارند و چنین رفتاری کرده است.

وی در مورد اینکه این بازیکن از نظر فنی هم به اندازه حاشیه‌سازی کارامد هست یا نه، گفت: نظر فنی در مورد بازیکنان را فرکی سرمربی تیم می‌دهد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری