اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۸۶
رئیس کمیته مربیان فدراسیون بسکتبال گفت: حاتمی با مربیان خارجی کار کرده و رزومه خوبی دارد و همچنین از لحاظ اخلاقی می‌تواند به آرامش تیم ملی کند.
۰۲:۰۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود قاسمی در گفت‌وگویی، در مورد انتخاب مهران حاتمی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: فدراسیون برای انتخاب مربی چند گزینه را مدنظر داشت که در نهایت به مهران حاتمی با توجه به سابقه‌اش رسید. همه هم در کمیته فنی روی این گزینه اجماع‌ نظر داشتند و او را انتخاب کردند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد عباس آقاکوچکی گزینه اصلی بود، عنوان کرد: این شایعاتی بود که در فضای مجازی منتشر می‌شد البته او هم جزو گزینه‌ها بود اما بررسی در تمام ابعاد صورت گرفت.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بسکتبال گفت: بحث فنی و توان مدیریتی دو بخش جدایی‌ناپذیر از مربیگری هستند و این بسیار مهم است که مربی که انتخاب می‌شود توانایی اداره تیم را علاوه بر مسائل فنی داشته باشد.

قاسمی در مورد اینکه آیا با خود حاتمی هم هماهنگ شده بود تا داستان مهران شاهین‌طبع به وجود نیاید، عنوان کرد: مهران شاهین‌‌طبع به دلیل تعهدی که به باشگاه پتروشیمی داشت نتوانست کنار تیم ملی باشد و منطقی هم بود اما حاتمی 100 درصد نهایی است و با خود او هم تماس گرفته شد و هماهنگی صورت گرفت.

وی در مورد اینکه دستیاران حاتمی چگونه انتخاب خواهند شد، گفت: فعلاً روی این موارد کار خواهد شد و قطعاً باید دستیارانی انتخاب شوند که در حد نام تیم ملی باشند.

قاسمی در پایان عنوان کرد: حاتمی در گذشته کنار مربیان خارجی کار کرده و رزومه خوبی دارد از لحاظ اخلاقی همه او را می‌شناسند و در این برهه از زمان او می‌تواند به آرامش تیم ملی کمک کند.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین