اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۸۹۸۴
دروازه بان سابق تیم ملی گفت: اگر اسم ناظم الشریعه ناظم الموف یا چیز دیگری بود فدراسیون میتوانست چنین رفتاری با او بکند.
۰۲:۰۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی در گفت و گویی گفت: بعد از کسب مقام سوم دنیا که بهترین مقام تیمی ورزش ایران بود فکر می‌کردیم رسیدگی به این ورزش بهتر شود ولی متاسفانه اینگونه نشد. 
چطور آن زمان که تیم نتیجه های خوب می‌گرفت همه می‌گفتند ما بودیم و این تلاشهای ما بود که نتیجه داد اما الان که مدتی از ان افتخارات بدست آمده گذشته کسی به وضعیت فوتسال رسیدگی نمی‌کند؟ ما عادت داریم رشته‌های موفق را به رشته‌های ناموفق تبدیل کنیم.

ناصری در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال اذعان کرد: اگر اسم ناظم الشریعه٬ ناظم الموف یا چیز دیگری بود و او ایرانی نبود این رفتار را با او می‌کردند؟ ناظم الشریعه فوتسال ایران را سوم جهان کرد چرا با او این رفتارها را می‌کنند؟ این بی احترامی به مربی تیم ملی بی احترامی به اهالی فوتسال است. باید نگاه به فوتسال عوض شود و یکی بیاید و ساختار را عوض کند.  چرا ملی پوشان فوتسال شغل دوم دارند؟ در جامعه فوتسال کسی اولویت اولش فوتسال نیست ٬ چرا باید اینطور باشد؟ چون از لحاظ مالی حمایت نمی‌شویم مجبوریم سراغ شغل دوم برویم. 


وی عنوان کرد: کمیته فوتسال باید فوتسالی و از جنس فوتسال باشد. افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال است در فوتسال چه می‌کند؟ این توهین به اهالی فوتسال است. مگر فوتسال بچه سرراهی است؟ یعنی جامعه بزرگ فوتسال مدیر توانمند ندارد؟ کفاشیان بازنشسته است و در عین بازنشستگی چند پست مهم دارد و سرپرست کمیته فوتسال هم هست این یعنی چه؟ او با این همه مشغله برای فوتسال چه کاری میتواند انجام دهد؟  فوتسال برنامه ریزی ندارد ٬ تیم ملی  بازی تدارکاتی ندارد در حالی که همه دنیا دوست دارند با تیم ایران بازی کنند این نتیجه مدیریت ضعیف است. همه دنیا به ما احترام میگذارند به جز کشور ما و این از سوء مدیریت است. ملی پوشان با پول مردم به اینجا رسیده اند الان باید بازدهی داشته باشند نه اینکه رها شوند و برای کسب درآمد مجبور شوند در جای دیگری کار کنند.


وی در خصوص لیگ فوتسال افزود: همانطور که به فوتسال ملی توجه نمی‌شود به لیگ فوتسال هم توجه نمی‌کنند و این رسیدگی نکردن به لیگ لطمه می‌زند. اگر لیگ خوب و پویایی نداشته باشیم صدا و سیما بازی‌ها را نشان نمی‌دهد و اگر صدا وسیما نشان ندهد کسی به فوتسال نمی آید و به این ترتیب فوتسال رو به زوال می‌رود. آیا لیگی که ما داریم ٬ لیگ تیم سوم دنیاست؟ پشتوانه سازی کجاست؟ نوجوان و جوان فوتسالیست برای پشتوانه تیم ملی نداریم. با این وضعیت شما شک نکنید که ما دیگر روی سکوی سوم دنیا نخواهیم ایستاد. نباید شعار دهیم باید عمل کنیم و ساختار سازی کنیم.

 

ناصری اذعان داشت: من حس می‌کنم فوتسال مثل بچه سر راهی برای فدراسیون است و با این وضعیت دیگر کسی در فوتسال سرمایه گذاری نمی‌کند. در زمان قدیم بعد از فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی فوتسال بود ولی الان بعد از فوتبال علاقه مردم به سمت والیبال رفته.

وی در خصوص قطع همکاری خودش با تیم تاسیسات دریایی عنوان کرد: با این تیم قطع ارتباط کامل نکردم و بعضی اوقات سر میزنم ولی نمی‌توانم تمام وقتم را در این تیم بگذارم چون اگر بخواهم هر روز تمام وقتم را در تیم تاسیسات دریایی بگذارم باید پول حرفه ای بگیرم ولی تاسیسات تیم خودم است و این تیم را دوست دارم با وحید شمسایی هم رفاقت دیرینه دارم و کمک فکری به انها می‌دهم. 


دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه تیم ملی و دروازه بان تیم ملی جزء کاندیداهای بهترین دنیا هستند گفت: به هر حال فوتسال ایران در جهان مدعی است و ما مهد علم و هنر در این رشته هستیم و همیشه مدعی بهترین عناوین بودیم. گلرهای خیلی خوبی مثل نظری در ایران داریم و امیدوارم یکی از این عناوین به ایران برسد. 

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: اگر با این وضعیت موجود جلو برویم دیگر نمی‌توانیم مقام سوم جهان را تکرار کنیم. امیدوارم مسؤلان ورزش کشور فکری اساسی به حال فوتسال بکنند.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری